تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  2. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  4. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  5. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42425.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

اپل دعوتنامه مراسم معرفی آیفون 8 را ارسال کرد؛ نخستین رویداد خبری در اپل پارک [به روز رسانی شد]

اپل دعوتنامه های مراسم بزرگ بعدی اش در تاریخ 12 سپتامبر برابر با 21 شهریور را برای رسانه ها ارسال کرد، رویدادی که در آن از آیفون های بعدی، نسل جدید اپل واچ، اپل تی ...

اپل دعوتنامه های مراسم بزرگ بعدی اش در تاریخ - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - 12 سپتامبر برابر با 21 شهریور را برای رسانه ها ارسال کرد، رویدادی که در آن از آیفون های بعدی، نسل جدید اپل واچ، اپل تی وی و سیستم عامل iOS رونمایی خواهد شد.

طبق اطلاعات کنونی، اپل سه آیفون جدید را برای سال 2017 تدارک - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - دیده است: - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - موبایلی از نسل جدید و متفاوت به نام آیفون 8 که به نمایشگر اولد (OLED) لبه تا لبه و سیستم اسکن سه بعدی چهره مجهز شده است.

علاوه بر این، نسخه های ارتقاء یافته موبایل های کنونی این شرکت یعنی آیفون 7s و مدل پلاس آن هم - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - به سخت افزار قدرتمند تر و شارژ وایرلس تجهیز خواهند شد.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

از طرفی، گفته می شود که در این مراسم برای نخستین بار از اپل تی وی با پشتیبانی از محتوای 4K همراه با مدل های جدید اپل واچ با قابلیت ارتباط LTE نیز رونمایی می گردد.

همانند همیشه، این کمپانی نسخه نهایی سیستم عامل های آیفون و مک را هم در این مراسم عرضه می کند. اپل برای - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نخستین بار، iOS 11و مک او اس High Sierra را در ماه - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - ژوئن و در کنفرانس سالانه توسعه دهندگانش معرفی کرد و حالا زمان آن رسیده که این دو سیستم عامل از فاز توسعه بیرون بیایند.

دعوتنامه اپل برای مراسم 12 سپتامبر اطلاعات چندانی در خود ندارد، اما عبارت «به محل ما بیایید» در آن درجه شده که نشان می دهد برای نخستین بار، اپل این مراسم را در سالن استیو جابز در مقر جدید این کمپانی یعنی «اپل پارک» برگزار خواهد شد.

 

به روز - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - رسانی:

مراسم رونمایی از آیفون های جدید رأس ساعت 21:30 شب به - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - وقت تهران (10 صبح به وقت - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - محلی) برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone