🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آبیک استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آبیک استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  2. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  3. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  4. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15215.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ از پنل‌های تاشو و UDC جدیدی رونمایی کرد

سامسونگ دیسپلی در جریان نمایشگاه «Display Week 2021» از طیف متنوعی از پنل‌های جدید تاشو در کنار پنل جدید UDC، مخصوص دستگاه‌های مجهز به دوربین زیر نمایشگر رونمایی کرد. با نگاهی اجمالی به پنل‌های جدید ...

سامسونگ دیسپلی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آبیک استان زنجان - در جریان نمایشگاه «Display Week 2021» از طیف متنوعی از پنل‌های جدید تاشو در کنار پنل جدید UDC، - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آبیک استان زنجان - مخصوص دستگاه‌های مجهز به دوربین زیر نمایشگر رونمایی کرد.

با نگاهی اجمالی به پنل‌های - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آبیک استان زنجان - جدید سامسونگ، انتظار می‌رود در آینده این شرکت طیف متنوعی از دستگاه‌های تاشو یا - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آبیک استان زنجان - دستگاه‌های مجهز به دوربین سلفی زیر - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آبیک استان زنجان - نمایشگر را به بازار عرضه کند.

رویداد - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آبیک استان زنجان - Display Week 2021 - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آبیک استان زنجان - نیز همچون بسیاری از رویدادهای دیگر، به صورت آنلاین برگزار می‌شود. پنل OLED جدید سامسونگ با نام «S-Foldable»، یکی از محصولات جدید این شرکت - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آبیک استان زنجان - است که می‌تواند هم به سمت داخل و هم به سمت بیرون تا شود. کره‌ای‌ها قصد دارند با کمک این پنل دستگاه جدیدی از سری گلکسی با قابلیت دو بار تا شدن نمایشگر را توسعه دهند. انتظار - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آبیک استان زنجان - می‌رود نمایشگر این دستگاه در حالت گسترده، ابعادی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آبیک استان زنجان - حداکثر برابر با ۷.۲ اینچ داشته - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آبیک استان زنجان - باشد.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آبیک استان زنجان

یکی دیگر از نمایشگرهای معرفی شده در این رویداد آنلاین، نمایشگر Slidable OLED است. تاکنون کره‌ای‌ها پتنت‌های مختلفی در زمینه - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آبیک استان زنجان - فناوری نمایشگرهای کشویی به ثبت رسانده‌اند. با کمک این فناوری،‌ امکان افزایش افقی فضای صفحه نمایش بدون نیاز به تا شدن برای کاربران فراهم می‌شود.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آبیک استان زنجان

با توجه - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آبیک استان زنجان - به اینکه سامسونگ روی تبلت‌های تاشو نیز - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آبیک استان زنجان - کار می‌کند،‌ یکی دیگر از پنل‌های معرفی شده در - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آبیک استان زنجان - این رویداد، پنل تاشو ۱۷ اینچی است - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آبیک استان زنجان - که از نسبت - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آبیک استان زنجان - ابعاد ۳ به ۴ بهره می‌برد. بی‌شک توسعه تبلتی با چنین ابعاد نمایشگر می‌تواند برای بسیاری از کاربران گزینه مناسب و کاربردی باشد.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آبیک استان زنجان

در نهایت،‌ - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آبیک استان زنجان - سامسونگ در کنار پنل‌های ذکر شده، از - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آبیک استان زنجان - پنل - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آبیک استان زنجان - دیگری به نام «Under Panel Camera» رونمایی کرد. این پنل برای دستگاه‌های مجهز به دوربین زیر - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آبیک استان زنجان - نمایشگر توسعه یافته است. - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آبیک استان زنجان - به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها قصد دارند از این پنل جدید در نوت‌بوک‌های خود استفاده کنند تا - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آبیک استان زنجان - دوربین سلفی دستگاه زیر صفحه نمایش قرار بگیرد و کاربران بتوانند دستگاهی بدون حاشیه در اختیار داشته باشند. انتظار می‌رود در آینده نزدیک این فناوری در گوشی‌ گلکسی زد فولد ۳ نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone