تعمیرات یخچال کنوود در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  2. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  3. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30446.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

روسیه موشک آوانگارد با قابلیت گذر از سپر دفاع موشکی را آزمایش کرد [تماشا کنید]

وزارت دفاع روسیه به دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور پرتاب موشک آوانگارد را آزمایش کرده است. به گزارش وبسایت اسپوتنیک نیوز، آزمایش این موشک که ادعا می شود می تواند از سیستم های ...

وزارت دفاع روسیه به دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور - تعمیرات یخچال کنوود در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - این کشور پرتاب موشک آوانگارد را آزمایش کرده است. به گزارش وبسایت اسپوتنیک نیوز، آزمایش این موشک که ادعا می شود می تواند از سیستم های سپر دفاع موشکی بگذرد، موفقیت آمیز بوده است.

قابلیت گذر از سیستم دفاع موشکی به آوانگارد این امکان را می دهد که بر تمامی سیستم های فعلی و آتی دفاع موشکی غلبه کند. گفته می شود موشک - تعمیرات یخچال کنوود در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - آوانگارد - تعمیرات یخچال کنوود در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - به همراه یک موشک بالستیک قاره پیما از منطقه اورنبورگ روسیه، مکانی در نزدیکی قزاقستان پرتاب شده و به 5 - تعمیرات یخچال کنوود در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - برابر سرعت صوت دست یافته است. بنا بر گفته سرویس خبری کرملین موشک آوانگارد با موفقیت به هدفی در کامچاتکا اصابت کرده است. پوتین شخصاً در مرکز کنترل دفاع - تعمیرات یخچال کنوود در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ملی حضور داشته و دستور شروع - تعمیرات یخچال کنوود در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - آزمایش - تعمیرات یخچال کنوود در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - را صادر کرده است.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

برنامه آزمایش پرواز موشک آوانگارد تکمیل شده و به این ترتیب انتظار می رود این سیستم به موقع در سال 2019 وارد خدمت شود. پیش از این منبعی آگاه اعلام کرده بود که بر اساس گفته های منابع اطلاعاتی ایالات متحده تولید انبوه موشک آوانگارد آغاز شده است. با این حال  به گفته سخنگوی وزارت دفاع ایالات متحده، ارتش این کشور نسبت به ادعای موفقیت این سلاح تردید دارد و معتقد است که هنوز هیچ تأییدیه مستقلی برای - تعمیرات یخچال کنوود در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - این ادعاها وجود ندارد:

«ما نمی دانیم که آیا این واقعی است یا تنها نمایشی است که - تعمیرات یخچال کنوود در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ارتش روسیه را قوی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - تر از ارتش ما - تعمیرات یخچال کنوود در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نشان - تعمیرات یخچال کنوود در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دهد».

موشک آوانگارد با قابلیت - تعمیرات یخچال کنوود در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دستیابی به سرعتی تا 20 برابر سرعت صوت و به گفته پوتین با قابلیت حمل کلاهک هسته ای و با امکان تغییر جهت سریع، به طور بالقوه می تواند بسیار ویرانگر باشد. این در حالی است که گفته می شود سیستم های دفاع موشکی ایالات متحده تنها می توانند موشک هایی با 5 برابر سرعت صوت را پرتاب کنند. روسیه قصد دارد نشان دهد که حداقل از نظر تئوری با موشک آوانگارد می تواند بدون زیانی [ناشی از هدف گرفته شدن موشک با سیستم های دفاعی] به دشمنان خود حمله کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone