🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  3. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  4. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  5. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36415.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

سنهایزر هدفون‌های CX Sport خود را برای ورزشکاران معرفی کرد

این روزها تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند، جک هدفون را از این گجت پرطرفدار حذف کرده‌اند، به این امید که کاربران سراغ گزینه‌های بدون سیم و هدفون‌های بلوتوثی بروند. به همین دلیل شرکتی نظیر سنهایزر که به ...

این روزها تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند، جک هدفون را از این گجت پرطرفدار حذف کرده‌اند، به این امید که کاربران سراغ گزینه‌های بدون سیم و هدفون‌های بلوتوثی بروند. به - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بیجار استان کردستان - همین دلیل شرکتی نظیر سنهایزر که به تولید هدفون‌های با کیفیت و کارآمد معروف است مدل‌های بیسیم - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بیجار استان کردستان - و بلوتوثی مختلفی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بیجار استان کردستان - را عرضه کرده. این کمپانی دی ماه سال گذشته، از هدفون ضد آب بلوتوث CX6.00BT رونمایی کرد اما اکنون مدل دیگری معرفی کرده که مناسب افرادی است که مرتب به باشگاه می‌روند و ورزش می‌کنند.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بیجار استان کردستان

آخرین هدفون‌های معرفی شده توسط این شرکت، CX Sport - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بیجار استان کردستان - نا‌م دارد و از لحاظ طراحی به سری قبلی هدفون‌های این شرکت یعنی CX6.00BT بسیار شباهت دارد - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بیجار استان کردستان - اما تفاوت‌های به خصوصی نیز در داخل و خارج این  دو محصول وجود دارد که هدفون جدید را به بهترین گزینه برای فعالیت‌های ورزشی تبدیل می‌کند.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بیجار استان کردستان

در مدل ورزشی جدید، باله‌هایی تعبیه شده است که به محکم شدن جایگاه این ایرباد‌ها در گوش کمک می‌کند. بدین شکل بر خلاف هدفون‌ها‌ی‌ دیگر، کاربر در زمان ورزش کردن هیچ مشکلی نخواهد داشت و می‌تواند به طور پیوسته از موسیقی لذت ببرد. علاوه بر این، ایرباد‌های بلوتوثی یاد شده ضد آب و ضد عرق هستند. البته اگر شناگری هنگام شناکردن بخواهد از آنها استفاده کند، با مشکل مواجه خواهد شد اما ریخته شدن چند قطره آب و عرق روی این هدفون‌ها نمی‌تواند خللی در فعالیتشان ایجاد کند.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بیجار استان کردستان

این هدفون‌های جدید به مانند پیشینیان خود یعنی CX6.00BT از عمر باتری - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بیجار استان کردستان - ۶ ساعته و پشتیبانی از تکنولوژی بلوتوث AptX  برخوردارند. با تمام این تفاسیر هدفون‌های CX Sport سنهایزر ۳۰ دلار گرانتر از هدفونهای قبلی به فروش خواهند رسید و قیمتی ۱۳۰ دلاری خواهند - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بیجار استان کردستان - داشت. ورزشکاران اهل موسیقی می‌توانند تا اواسط خردادماه منتظر عرضه‌ی این ایرباد‌های جدید سنهایزر باشد.

 

تماشا کنید: حقایقی در مورد هدفون ها و تأثیر منفی آنها بر شنوایی انسان

- تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بیجار استان کردستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone