🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  2. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19035.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

ریزر وایپر 8K معرفی شد؛ سریع‌ترین ماوس گیمینگ جهان

ماوس ریزر «وایپر 8K» نسخه ارتقا یافته‌ای از مدل وایپر است که با سرعت به مراتب بیشتر و قابلیت‌های جدیدی همراه شده اما با همان قیمت ۷۹ دلاری در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. به گفته ...

ماوس ریزر «وایپر 8K» نسخه ارتقا یافته‌ای از مدل وایپر است که با سرعت به مراتب بیشتر و قابلیت‌های جدیدی همراه شده اما با همان قیمت ۷۹ دلاری در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

به گفته ریزر واپیر 8K با نرخ نمونه‌برداری ۸۰۰۰ مگاهرتزی به مراتب از استاندارد ۱۰۰۰ مگاهرتزی این حوزه بالاتر بوده و از این نظر سریع‌ترین - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سنندج استان کردستان - مدل بازار است. نرخ نمونه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سنندج استان کردستان - برداری نشان دهنده دفعاتی است که ماوس طی یک ثانیه مکان نشانگر روی صفحه را به کامپیوتر اطلاع می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سنندج استان کردستان

هرچه این میزان بالاتر باشد ماوس روانتر و دقیق‌تر بوده و سریعتر به دستورات واکنش نشان می‌دهد و همین عامل وایپر 8K را به گزینه دلخواه گیمرها تبدیل می‌کند. البته برای دستیابی به چنین سطحی از سرعت باید سیستم از پردازنده Core i5-8600K یا Ryzen 5 3600، گرافیک GTX 1080 و نمایشگر با نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی برخوردار باشد

ریزر در این ماوس هم از - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سنندج استان کردستان - حسگر - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سنندج استان کردستان - فوکوس خود با - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سنندج استان کردستان - حداکثر رزولوشن ۲۰۰۰۰ نقطه در اینج استفاده کرده اما برای دستیابی به نرخ نمونه‌برداری بالاتر آنرا به فناوری HyperPolling مجهز کرده. کاربران با استفاده از نرم‌افزار «سیناپس» قادر به تنظیم نرخ نمونه‌برداری در سطوح دلخواه حتی تا ۱۲۵ مگاهرتز هستند اما مشخص نیست چرا کسی باید اصلی‌ترین مزیت این ماوس را غیرفعال کند.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سنندج استان کردستان

مزایای وایپر 8K از نظر سرعت پاسخگویی تنها به نرخ نمونه‌برداری محدود نمی‌شود چرا که شرکت سازنده این ماوس را به جدیدترین سوییچ اپتیکال خود مجهز کرده است. این سوییچ اپتیکال برخلاف نمونه‌های مکانیکی در مدل‌های عادی، نیازی به تماس فیزیکی بین قطعات نداشته و با سرعت بسیار بالاتری فرامین را به سیستم ارسال می‌کند.

دیگر مشخصات وایپر 8K شامل برخوردار بودن از ۸ کلید، اتصال از طریق سیم و وزن - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سنندج استان کردستان - ۶۸ گرمی می‌شود. از نظر ارگونومی نیز می ‌توان آنرا یکی از بهترین مدل‌های بازار دانست که امکان کار با هر دو دست را دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone