تعمیرات یخچال مابه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  2. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43022.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

حمله باج افزاری به سرورهای بیمارستانی کشور خسارات جبران ناپذیری به بار آورده است

خرداد ماه امسال بود که مرکز ماهر (مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه ای) نسبت به تعلل کاربران و مدیران فناوری اطلاعات سازمان ها، دستگاه ها و شرکت های مختلف در زمینه رعایت توصیه ...

خرداد ماه امسال بود که مرکز ماهر - تعمیرات یخچال مابه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - (مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه ای) نسبت به تعلل کاربران و مدیران فناوری اطلاعات سازمان ها، دستگاه ها و شرکت های مختلف در زمینه رعایت توصیه های ایمنی برای پیشگیری از نفوذ باج افزار «واناکرای» هشدار داد و حالا این مرکز، از بروز حملات باج افزاری به سرورهای ویندوزی چندین سامانه بیمارستانی در کشور خبر می دهد:

در هفته های اخیر، گزارش های متعددی از حمله باج افزارها (نرم افزار مخرب باج گیر) به سرورهای ویندوزی از جمله چندین سامانه بیمارستانی در کشور واصل شده است که خسارات جبران ناپذیری به بار آورده است.

مهاجمان از طریق سرویس دسترسی از راه دور ویندوز به سرورها نفوذ - تعمیرات یخچال مابه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کرده اند

به گفته مرکز ماهر، خلافکاران سایبری توانسته اند از طریق «سرویس دسترسی - تعمیرات یخچال مابه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - از راه دور» در سیستم عامل ویندوز که مبتنی - تعمیرات یخچال مابه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بر پروتکل - تعمیرات یخچال مابه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - RDP است، آنتی ویروس های موجود را غیر فعال کرده و باج افزار خود را روی سیستم نصب کنند. آنها همچنین در بعضی از موارد موفق شدند با سوء استفاده - تعمیرات یخچال مابه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - از سهل انگاری کاربران سیستم ها، زمان و الگوی انجام پشتیبان‌گیری از اطلاعات را نیز شناسایی کرده و حملات گسترده ای را ترتیب دهند.

در پی این حملات، مرکز ماهر از تمامی کاربران سامانه های نرم افزاری خواسته در صورت عدم نیاز، سرویس «Remote Desktop‌» را روی سرورهای متصل به اینترنت، غیرفعال کرده و اگر ارائه این دسترسی برای آنها ضروری و غیر قابل اجتناب - تعمیرات یخچال مابه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - است، موارد زیر را به دقت رعایت کنند:

  1. به روز رسانی مداوم سیستم‌ عامل و هوشیاری از - تعمیرات یخچال مابه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - احتمال رخداد حملات جدید و شناسایی آسیب پذیری های جدید.
  2. انجام منظم و سخت گیرانه پشتیبان گیری از اطلاعات روی تعداد کافی از رسانه های ذخیره سازی اطلاعات و آزمایش نسخ پشتیبان پس از هر مرتبه پشتیبان گیری.
  3. عدم استفاده از کاربر ادمین (Administrator) برای دسترسی - تعمیرات یخچال مابه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - از - تعمیرات یخچال مابه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - راه دور و تعریف یک کاربر - تعمیرات یخچال مابه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - جدید با دسترسی محدود شده برای این منظور.
  4. تنظیم کردن سرورها به شکلی که برای - تعمیرات یخچال مابه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ورود موفق، سقف مشخص و محدودی از تلاش های ناموفق تعیین شود، سطح قابل قبولی از پیچیدگی برای رمز عبور را الزام کرده و تغییر رمز عبور در بازه زمانی معقولی را اجبار کند.
  5. در صورت امکان، محدود - تعمیرات یخچال مابه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کردن اجازه - تعمیرات یخچال مابه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - استفاده از خدمات دسترسی از راه دور در فایروال به آدرس آی پی های مشخص و نیز ایجاد لایه های دفاعی بیشتر با تکیه - تعمیرات یخچال مابه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بر خدماتی - تعمیرات یخچال مابه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - چون - تعمیرات یخچال مابه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - VPN.
  6. محدود کردن زمان و ساعت استفاده از خدمات دسترسی از راه دور با استفاده از Group Policy Manager ویندوز. برای مثال محدود کردن دسترسی به ساعات اداری یا حتی فعال کردن دسترسی از راه دور فقط در زمان نیاز و غیر فعال کردن آن پس از رفع نیاز.
  7. بررسی مداوم و روزانه گزارش های امنیتی (به ویژه گزارش مربوط به Log-in در Event-viewer - تعمیرات یخچال مابه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ویندوز)، گزارش آنتی ویروس و فایروال، جهت آگاه شدن از مواردی چون زمان ورود هر کاربر و توجه و واکنش متناسب به موارد غیرمتعارف همچون ورود در روزها یا ساعت های تعطیل و تلاش های ناموفق بدافزارها برای دسترسی و آلوده سازی.
  8. دقت مضاعف در زمان استفاده از نام کاربری و گذرواژه برای دسترسی از راه دور؛ به ویژه زمانی که برای اتصال از رایانه دیگران استفاده می شود؛ چرا که - تعمیرات یخچال مابه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - انواع Key logger از تروجان - تعمیرات یخچال مابه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ها می توانند با دزدیدن مخفی اطلاعات تایپ شده، دسترسی مهاجمان به سرورها را ممکن کنند.

لازم به ذکر است که از جزئیات خسارت، بیمارستان های مورد هدف و مشخصات باج افزار اطلاعی در دست نیست و مرکز ماهر صرفاً از عبارت «خسارات جبران ناپذیر» برای توصیف ماجرا استفاده کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone