تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  2. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  3. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  4. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  5. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43023.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

گزارشات از توسعه یک سرویس گردآورنده خبر جدید توسط گوگل خبر می دهند

به گزارش وال استریت ژورنال گوگل در تلاش است که با الگوبرداری از قابلیت Discover اسنپ چت، یک سرویس گردآوری خبر جدید را در اختیار کاربران قرار بدهد. این سرویس که وال استریت ژورنال از ...

به گزارش وال استریت ژورنال گوگل در تلاش است که با الگوبرداری از قابلیت Discover - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - اسنپ چت، یک سرویس گردآوری خبر جدید را در اختیار کاربران قرار بدهد. این سرویس که وال استریت ژورنال از آن با نام مستعار «Stamp» یاد کرده در حال حاضر مراحل توسعه را پشت سر می گذراند و نام های بزرگی مثل VOX Media، CNN، - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - Mic، واشنگتن پست و تایم برای تأمین محتوای آن اعلام آمادگی کرده اند.

به استناد منبع خبر، احتمال دارد که گوگل هفته آینده از این سرویس به طور رسمی رونمایی به عمل آورد. شنیده ها حاکی از آنند که سرویس استمپ بر مبنای صفحات AMP گوگل طراحی شده که سرعت بارگذاری بالایی در موبایل دارند. همچنین علت انتخاب نام استمپ برای آن هم ترکیب دو واژه Stories و AMP بوده است.

وال - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - استریت ژورنال می گوید که مقالات استمپ به شکل اسلایدهای قابل سوایپ به نمایش کاربران در آمده و شامل متن، عکس و ویدیو می شوند.

سرویس استمپ در حال حاضر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - مراحل توسعه را پشت سر می گذراند

با وجود سرویس هایی مثل News اپل، Instant Articles فیسبوک - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - و دیسکاور اسنپ چت و اهمیت بالای شبکه های اجتماعی در خبر رسانی به کاربران، بدیهی است گوگل - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - هم بخواهد که سرویس گردآوری - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - خبر اختصاصی خودش را داشته باشد. در همین رابطه یکی از - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - مقامات گوگل اذعان داشته که توسعه دهندگان استمپ از زمان آغاز به کار AMP با بسیاری از ناشران خبر رابطه همکاری برقرار کرده و - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - همین حالا روی ارائه قابلیت های جدید کار می کنند.

گوگل شاید در طراحی استمپ گوشه چشمی به قابلیت دیسکاور اسنپ چت داشته، اما از یک نظر بالاتر از آن - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - قرار می گیرد. پست های دیسکاور محدود به درون اسنپ چت هستند، اما گوگل این مزیت را دارد که می تواند مقالات استمپ را به نتایج جستجو و دیگر محصولات گوگل نیز گسترش بدهد.

مقامات گوگل در واکنش به گزارش منتشر شده توسط وال استریت ژورنال اعلام کرده اند که فعلا قصد ارائه اطلاعات بیشتر در مورد این سرویس را ندارند، اما در آینده نزدیک این کار را انجام خواهند داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone