تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  2. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  4. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  5. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43024.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

احتمال حذف سیستم امنیتی TouchID از آیفون 8 قوت گرفت

این روزها همه در مورد حسگر تاچ آیدی (TouchID) آیفون 8 صحبت می کنند و می گویند نشانه ای از آن در بدنه این موبایل پریمیوم دیده نمی شود. رندرهای منتسب به دستگاه هم علاوه ...

این روزها همه در مورد حسگر تاچ آیدی (TouchID) آیفون 8 صحبت می کنند و می گویند نشانه ای از آن در بدنه این موبایل پریمیوم دیده نمی شود. رندرهای منتسب به دستگاه هم علاوه بر فقدان حسگر اثر انگشت، - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - دکمه پاور بزرگی را نشان می دهند که احتمال تعبیه تاچ آیدی در کناره دستگاه، درست شبیه به رویکرد سونی در پرچمدارانش را در ذهن می آورد.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

امروز شاهد مدرک دیگری هستیم - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - که بر غیر قابل لمس بودن تاچ آیدی، و حتی فقدان آن در آیفون 8 صحه می گذارد. تصاویر منتسب به موبایل برتر اپل در سال 2017 وضعیت سنسورهای پنل جلویی این دستگاه را نمایش می دهند. دو روزنه دایره ای شکل به یک اندازه واقع - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - در سمت چپ بلندگوی مکالمه به منظور اسکن سه بعدی عنبیه استفاده می شوند و فناوری - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - تشخیص چهره را برای باز کردن قفل آیفون و احراز هویت - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - کاربر در - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - عملیات امنیتی از جمله پرداخت با Apple Pay به ارمغان می آورند.

برای نخستین بار شاهد بریدگی افقی بالای اسپیکر مکالمه آیفون 8 هستیم - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی -

ظاهراً در سمت راست اسپیکر، دوربین مکالمه فیس تایم قرار گرفته و حسگر سمت راست پنل هم احتمالاً به اسکنر عنبیه اختصاص دارد. البته نکته مبهم دیگر در تصویر اصلی این خبر، بریدگی افقی بالای محل تعبیه اسپیکر مکالمه است که پیش از این به چشم نیامده بود، و وب سایت ژاپنی MacOtakara از آن به عنوان حسگرهای فروسرخ - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - یاد کرده است.

به هر حال، فعلاً احتمال قوی این است که آیفون 8 بدون - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - حسگر اثر انگشت، و با سامانه های احراز هویت بیومتریک از طریق اسکن سه بعدی چهره و عنبیه چشم عرضه خواهد شد؛ اما این سؤال وجود دارد که چه بر سر تاچ آیدی می آید؟ آیا امنیت سیستم های جدید در حدی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - خواهد بود که تضمین کامل را به کاربران و شرکای نرم افزاری اپل بدهد؟ پاسخ به این سؤال حداکثر تا یک ماه دیگر مشخص خواهد شد.

در ادامه می توانید دو تصویر دیگر از پنل جلویی آیفون 8 را هم مشاهده کنید:

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone