تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  3. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43028.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

با دو دکمه مخفی و کاربردی ویندوز 10 آشنا شوید

مایکروسافت در سرویس ویندوز 10 سعی داشته است تا کارها را برای تمام کاربران خود راحت تر کند؛ از صاحبان دیوایس های لمسی گرفته تا آن هایی که از یک سیستم دسکتاپ برخوردارند. خوشبختان با ...

مایکروسافت در سرویس ویندوز 10 سعی داشته است تا کارها را برای تمام کاربران خود راحت تر کند؛ از صاحبان دیوایس های لمسی گرفته تا آن هایی که از یک سیستم دسکتاپ برخوردارند. خوشبختان با وجود دو دکمه مخفی که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم می توانید ناوبری بهتری را در ویندوز 10 تجربه کنید.

بیشتر کاربران حتی وقتی در حال استفاده از سیستم عامل ویندوز 10 روی یک دیوایس لمسی هستند از منوی Start که برای تبلت ها در نظر گرفته شده است اجتناب می کنند. به عقیده برخی این منو گیج کننده است و گزینه هایی در آن وجود دارد که ممکن است هرگز به - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کارتان نیاید.

خوشبختانه راهی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - برای دسترسی به یک منوی مخفی کلاسیک وجود دارد که انجام کارها را برای شما آسان تر می نماید. به جای کلیک کردن روی منوی استارت روی آن راست کلیک کنید تا بدین وسیله - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - یک منوی مخفی شامل گزینه های مختلف برای شما باز شود.

شما همچنین می توانید با لمس طولانی روی منوی استارت و یا استفاده از یک صفحه کلید و دکمه میانبر Windows key + X به این منوی مخفی و کاربردی دسترسی داشته باشید.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

با استفاده از این منو می توانید سریعاً به بخش هایی نظیر - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - Device Manager ،Task Manager و Control Panel دسترسی داشته باشید.

به جای کلیک کردن روی منوی استارت روی آن راست کلیک کنید تا بدین وسیله یک منوی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - مخفی شامل ابزار مختلف برای شما باز شود.

به عبارت دیگر با استفاده از این - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - منو می توانید بسیار سریعتر از فایل اکسپلورر و یا تنظیمات به بخش های حیاتی سیستم عامل ویندوز دسترسی داشته باشید.

همچنین آخرین دکمه در این منو قادر است تمامی نرم افزارها و پنجره های باز را از روی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - دسکتاپ ناپدید و آن ها را مینیمایز کند. البته برای - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - انجام این کار یک دکمه مخفی دیگر نیز وجود دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

دکمه مخفی Show desktop

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

اگر نشانگر ماوس خود را به - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - پایین و گوشه سمت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - راست صفحه منتقل و یک بار کلیک روی آن بخش - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کنید می توانید - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تمامی نرم افزارها و پنجره های باز را از روی دسکتاپ ناپدید و آن ها - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - را مینیمایز کنید. با کلیک مجدد در همان نقطه پنجره های شما مجدداً ظاهر خواهند شد.

این در حالی است که با راست کلیک کردن روی این بخش امکان فعال کردن قابلیت Peek at desktop برای - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - شما فراهم می شود. این گزینه به شما اجازه می دهد تا تنها با نگه داشتن نشانگر ماوس خود در این نقطه بتوانید سریعاً دسکتاپ تان را مشاهده نمایید.

کاربران همچنین می توانند با طی کردن مسیر Settings > Personalization > Taskbar و روشن کردن گزینه Use Peek to preview the desktop when you move your mouse to the Show desktop button - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - at the end of the taskbar قابلیت Peek at desktop را فعال نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone