تعمیرات یخچال هایسنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  3. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43025.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

سامانه کارپوشه ایرانیان افتتاح شد

محمود واعظی در آیین رونمایی از مرکز شماره 2 داده دولت، از افتتاح سرویس «کارپوشه ایرانیان» خبر داد و گفت که این سرویس «پوشه ای برای همه کارهایی که مردم با دستگاه های دولتی یا ...

محمود واعظی در آیین رونمایی از مرکز شماره 2 داده دولت، از افتتاح سرویس «کارپوشه ایرانیان» خبر داد - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - و گفت که این سرویس «پوشه ای برای همه کارهایی که مردم با دستگاه های - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - دولتی یا - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - دستگاه ها با مردم دارند» خواهد - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بود.

به گفته وزیر ارتباطات هر فرد می تواند با کد ملی، تمام مدارک خود را در این کارپوشه قرار داده و دستگاه های دولتی نیز در صورت لزوم به ارسال توصیه یا اخطاریه، موارد را بلافاصله در این کارپوشه قرار می دهند.

تمامی مکاتبات شهروندان با دولت در کارپوشه ایرانیان نگهداری می شود

کارپوشه ایرانیان در واقع داشبورد ارتباط دولت با مردم است. به - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - این معنی که تمامی مکاتبات شهروندان با - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - دولت شامل تمامی اقلام تحویل گرفتنی الکترونیکی از جمله اعلان ها و ابلاغیه ها به صورت یکپارچه و اختصاصی در - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - این پوشه نگهداری می شود. واعظی همچنین با تاکید بر صرفه جویی در وقت و هزینه از طریق سرویس جدید گفت:

امروز سامانه ای معرفی می شود که هر کسی یکبار با شماره ملی به آن وارد خواهد شد و از همین امروز امکانات برای مردم فراهم می گردد. از مزایای این کارپوشه آن است که وقتی یک مدرکی از مرجعی ارائه می شود، برای همیشه مورد اعتماد است.

این پوشه شبیه  «ای باکس» در دنیا است که اسناد معتبر در آن قرار می گیرد، اکنون کارپوشه ایرانیان برای همه مردم است و در هر زمانی قابل دسترس است.

گفتنی است این بستر در هزینه های سربار دستگاه ها برای ارسال اعلان و ابلاغیه ها صرفه - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - جویی کرده و همچنین باعث کاهش ترافیک تبادل، کاهش گردش اطلاعات مورد نیاز، کاهش مراجعه حضوری مردم و تسریع در پاسخگویی به ارباب رجوع در دستگاه - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ها خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone