تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  2. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43026.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

محققی که باج افزار واناکرای را متوقف کرده بود توسط FBI بازداشت شد

«مارکوس هاچینز» یک محقق امنیت سایبری انگلیسی است که به صورت تصادفی موفق شده بود باج افزار بدنام و خطرناک «واناکرای» را متوقف کند. هاچینز این کار را با ثبت یک دامنه اینترنتی که در ...

«مارکوس - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - هاچینز» یک محقق - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - امنیت سایبری انگلیسی است که به صورت تصادفی موفق شده بود باج افزار - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بدنام و خطرناک «واناکرای» را متوقف کند. هاچینز - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - این کار - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - را با ثبت یک دامنه اینترنتی که در کدهای واناکرای موجود بود انجام داد و در واقع «Kill Switch» یا کلید مرگ بدافزار مورد بحث را فعال کرد.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

پس از موفقیت در توقف واناکرای، - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - هاچینز در رویدادهای امنیتی مختلفی حضور پیدا کرد و راجع به روش کار خود توضیح داد. اما بر اساس گزارشات، پس از یکی از همین رویدادها نیروهای امنیتی آمریکا (احتمالاً FBI) وی را دستگیر کرده و به بازداشتگاه انتقال دادند.

هاچینز در توسعه بدافزار Kronos دست داشته است

در حالت عادی دستگیری چنین فردی بسیار غیر منطقی به نظر رسیده و حتی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - انتظار می رود که دولت، - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - از او تقدیر کرده و جایزه ای نیز برای وی در نظر بگیرد. اما گویا کارهای آقای هاچینز همیشه هم در جهت مثبت نبوده و به گزارش دادگستری آمریکا، این محقق به خاطر همکاری در توسعه بدافزاری تحت عنوان «Kronos» بازداشت شده است.

گفتنی است کرونوس در واقع نوعی تروجان بوده که ابتدا در سال 2014 میلادی رؤیت شد و می تواند از طریق ایمیل، اطلاعات حساب بانکی افراد را به سرقت ببرد. اتهام - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - هاچینز علاوه بر - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - همکاری در توسعه کرونوس، تبلیغ آنلاین بدافزار، فروش آن و توزیع سود حاصل در میان توسعه دهندگان است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone