تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  2. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  3. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  4. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  5. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35260.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

هوش مصنوعی پس از یک میلیون بار شبیه سازی قهرمان جام جهانی را پیش بینی کرد

با نزدیک شدن به جام جهانی ۲۰۱۸ موسسات مختلفی در حال پیش بینی برنده نهایی این رویداد بزرگ هستند و حالا نوبت به گلدمن ساکس رسیده که شانس خود را بیازماید. این موسسه که در ...

با نزدیک شدن به جام جهانی ۲۰۱۸ موسسات مختلفی در حال پیش بینی برنده نهایی این رویداد بزرگ هستند و حالا نوبت به گلدمن ساکس رسیده که شانس - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کوچصفهان استان گیلان - خود را بیازماید.

این موسسه که در سال ۲۰۱۴ نتیجه مسابقات را به اشتباه پیش بینی کرده بود، برای بازگرداندن آب رفته به جوی دست به کار - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کوچصفهان استان گیلان - شده و براساس محاسبات جدید آنها چهار تیم فرانسه، برزیل، پرتغال و آلمان با پشت سرگذاشتن رقبا به نیمه نهایی راه پیدا خواهند کرد.

بر این اساس دیدار - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کوچصفهان استان گیلان - نهایی بین ژرمن ها و سلسائو برگزار شده و در نهایت با پیروزی یاران نیمار، - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کوچصفهان استان گیلان - جام قهرمانی این دوره به ریودژانیرو خواهد رفت.تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کوچصفهان استان گیلاناین موسسه مالی برای دستیابی به نتایج مذکور هوش مصنوعی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کوچصفهان استان گیلان - خود را با ویژگی های تیم ها، نتایج اخیر آنها و داده های انفرادی بازیکنان تغذیه کرده و سپس یافته های اولیه را با نتایج مسابقات جام جهانی و رقابت های اروپایی از سال ۲۰۰۵ تا کنون مقایسه کرده است.

در مرحله بعد برای دستیابی به دقیق ترین نتیجه ممکن بازی های جام جهانی یک میلیون بار شبیه سازی شده که در نهایت به پیروزی برزیل ختم شده است.

تجربه ثابت کرده فوتبال چیزی نیست که بتوان - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کوچصفهان استان گیلان - آن - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کوچصفهان استان گیلان - را پیش بینی کرد و هر لحظه ممکن است بازی به سود یکی از طرفین تغییر کند. همین مساله در مورد هوش مصنوعی گلدمن ساکس هم صدق - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کوچصفهان استان گیلان - می کند که چهار سال - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کوچصفهان استان گیلان - قبل در چنین روزهایی از قهرمانی برزیل سخن می گفت و در نهایت ژرمن ها با به ثمر رساندن ۷ گل سنگین ترین شکست را در خانه میزبان به آنها تحمیل کرده و تماشاگران پرشور را با چشمانی اشکبار روانه خانه کردند.

این موسسه مالی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کوچصفهان استان گیلان - در بیانیه خود با تاکید روی جزییات فنی به ماهیت غیر قابل پیش بینی فوتبال نیز اشاره کرده است:

ما با استفاده از روش های آماری پیشرفته و داده های فراوان، طبیعت تصادفی این تورنومنت را هم در نظر گرفته ایم، با این حال این پیش بینی قطعی نیست چرا که فوتبال پیش ناپذیر است.

EA Sports که قهرمان جام جهانی دوره قبل را به درستی پیش بینی کرده بود این بار فرانسه را - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کوچصفهان استان گیلان - به عنوان گزینه نهایی خود انتخاب کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone