تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  3. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  4. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30155.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

پیام‌رسان آی‌گپ: دولت فضای رقابتی برابر ایجاد کند

پیام‌رسان «آی‌گپ» به کاربران نسبتا مشهور و کاربران حقوقی خود تیک آبی اعتبار می‌‌دهد تا از فعالیت کانال‌های جعلی در پیام‌رسان خود جلوگیری کند. این پیام‌رسان همچنین سرویس تماس تصویری را راه اندازی کرد‌‌‌ه‌ است ...

پیام‌رسان «آی‌گپ» به کاربران نسبتا مشهور و کاربران حقوقی خود تیک آبی اعتبار می‌‌دهد - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر قائمشهر استان مازندران - تا از فعالیت کانال‌های جعلی در پیام‌رسان خود جلوگیری - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر قائمشهر استان مازندران - کند. این پیام‌رسان همچنین سرویس تماس تصویری را راه اندازی کرد‌‌‌ه‌ است که به گفته مدیر مارکتینگ آی‌گپ، این قابلیتی بود که به درخواست کاربران یکپارچه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر قائمشهر استان مازندران - سازی و راه اندازی شد. «امیرحسین ایماغیان» به دیجیاتو می‌گوید که فضای باز رقابتی میان پیام‌رسان‌ها موجب فراگیر شدن‌شان در میان عموم مردم می‌شود و این تنها حمایتی‌ست که دولت می‌تواند - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر قائمشهر استان مازندران - از آنها انجام دهد.

آی‌گپ از جمله پیام رسان‌های داخلی‌ست که از وام ۵ میلیارد تومانی دولت استفاده نکرده‌است. مدیر مارکتینگ این پیام‌رسان بومی می‌گوید که آنها تمامی زیرساخت‌ها را با حمایت خود تهیه کرده‌اند و ترجیح می‌دهند که مستقل به مسیر خود ادامه دهند. با این حال حمایت‌های دولتی برای آنها بدون جذابیت نیست. «امیرحسین ایماغیان» در گفتگو با دیجیاتو بهترین حمایت را ایجاد فضای رقابتی سالم - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر قائمشهر استان مازندران - می‌داند و به تلگرام - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر قائمشهر استان مازندران - اشاره می‌کند:

«اگر پیام رسانی در کشور هزار سرور دارد به بقیه هم بدهند یا پهنای باند را به صورت مساوی بین همه تقسیم کنند تا فضا رقابتی شود. ما دنبال این نبودیم و نگفته‌ایم که چرا از دیگر پیام رسان‌ها حمایت کردند اما از ما نکردند؛ بلکه علاقمندیم که از همه پیام‌رسان‌ها به صورت مساوی حمایت شود.»

موضوع دیگری که مطرح‌است عدم اعتماد مردم به پیام‌رسان‌های داخلی‌ست و به گفته کارشناسان حمایت‌های دولتی منجر به جلب اعتماد عمومی نخواهد شد. در همین رابطه ایماغیان توضیح می‌دهد که خوشایند مردم نیست تا به خاطر برخی تصمیمات نتوانند از یک - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر قائمشهر استان مازندران - سرویس استفاده کنند. او معتقد - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر قائمشهر استان مازندران - است اگر فضا - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر قائمشهر استان مازندران - رقابتی و آزاد باشد مردم خودشان مقایسه و انتخاب می‌کنند از کدام - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر قائمشهر استان مازندران - سرویس‌ها - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر قائمشهر استان مازندران - استفاده کنند:

«برای مثال ما در پیام تصویری تنها برقرار کننده تماس هستیم و امنیت لازم را ایجاد کرده‌ایم. اگر فضا رقابتی و آزاد باشد مردم خودشان انتخاب می‌کنند از چه پیام رسانی استفاده کنند.»

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر قائمشهر استان مازندران

انتقال تماس تصویری از آی‌گپ پلاس به آی‌گپ

آی‌گپ سرویس تماس تصویری خود را راه‌اندازی کرده‌است و اینطور که مدیر بازاریابی این پیام‌رسان می‌گوید، با استقبال خوب کاربران همراه شده - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر قائمشهر استان مازندران - است:

«بسیاری از پیام‌رسان‌های خارجی که در ایران فعالیت می‌کنند سرویس تماس تصویری دارند و مردم هم از آن استقبال می کنند. ماهم طبق عرف جامعه پیام تصویری را ارائه کردیم.تماس تصویری - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر قائمشهر استان مازندران - ما قبلا روی اپلیکیشن «آی‌گپ پلاس» بود و ما آن را پکپارچه کردیم و موضوع جدیدی برای ما نیست. منتها سایر همکاران ما بر این سرویس متمرکز نشده‌اند اما ما متمرکز شدیم و آن را ارائه کردیم.»

تیک آبی اعتبار

ایماغیان همچنین خبر می‌دهد که پیام - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر قائمشهر استان مازندران - رسان آی‌گپ امکان رسمی کردن کانال‌ها را به وسیله درج تیک آبی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر قائمشهر استان مازندران - در کنار نام کانال فراهم کرده است. بر همین اساس مدیران کانال‌های - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر قائمشهر استان مازندران - خبری - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر قائمشهر استان مازندران - و تجاری می‌توانند از طریق ارائه اطلاعات مورد نیاز به پیام رسان آی‌گپ درخواست رسمی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر قائمشهر استان مازندران - شدن کانال خود را ارائه کنند و اجازه فعالیت کانال‌های جعلی با نام مشابه را ندهد. ایماغیان در این - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر قائمشهر استان مازندران - رابطه گفت:

«افراد حقیقی که از شهرت نسبی برخوردار باشند و همزمان در سایر پیام‌رسان‌ها کانال ثبت شده به نام خودشان داشته باشند می‌توانند درخواست تیک آبی را بدهند. مانند افراد کشوری و لشکری که معمولا کانال خود را دارند می‌توانند همچنین به سازمان‌ها و موسسات هم برای جلوگیری از سواستفاده‌های احتمالی تیک آبی داده خواهد شد.»

بر اساس اعلام این پیام‌رسان یک راه ساده‌تر برای رسمی کردن کانال این است که کاربران به وبلاگ آی‌گپ مراجعه و با مطالعه شرایط احراز و ثبت مشخصات شخصی، - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر قائمشهر استان مازندران - ایمیل و شناسه کاربری، کانال رسمی خود را ثبت کنند. این امکان در حال حاضر برای - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر قائمشهر استان مازندران - همه کانال‌ها و بات‌های آی‌گپ فراهم شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مه دخت نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
عرض ادب روز بخیر یه سوال داشتم شن چال قائمشهر اعزام نیرو دارید؟
پاسخ: بله در شن چال شهر قائمشهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone