🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  3. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  4. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33136.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

کودکی مجازی در دنیای تکنولوژی، چگونه با آنها مواجه شویم؟

با نگاهی به آمارهای استفاده از موبایل و تبلت به موردی در میان آنها برمی‌خوریم که تکان دهنده است، ۶۶ درصد کودکان ۳ تا ۵ سال در ایران از موبایل و تبلت استفاده می‌کنند. این آمار ...

با نگاهی به آمارهای استفاده از موبایل و تبلت به موردی در میان آنها برمی‌خوریم که تکان - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نجف آباد استان اصفهان - دهنده است، ۶۶ درصد کودکان ۳ تا ۵ سال در ایران از موبایل و تبلت استفاده می‌کنند. این آمار نشان می‌دهد که نفوذ این دستگاه‌ها تا چه حد در بین کودکان ایرانی بالاست و ادامه این آمار تکان‌دهنده‌تر هم می‌شود: ۴ درصد کودکان از شش‌ماهگی از ابزارهای ارتباطی استفاده - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نجف آباد استان اصفهان - می‌کنند و ۱۴ درصد از آن‌ها از یک‌سالگی با این ابزارها آشنا شده و از آن‌ها استفاده می‌کنند.

«خسرو سلجوقی» که در وزارت ارتباطات نقش مجری طرح حمایت از کودک در فضای - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نجف آباد استان اصفهان - مجازی را برعهده دارد این آمار را اواخر سال گذشته اعلام کرد و نگرانی را به وجود آورد که متاسفانه تا به امروز چندان به آن توجه نشده است. به مناسبت روز جهانی کودک، نگاهی موشکافانه به این آمار خواهیم - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نجف آباد استان اصفهان - داشت و با کارشناسان روانشناسی این حوزه به گفتگو نشستیم تا از صحت و سقم و البته آمار جهانی و دیگر مسائل حول این موضوع آگاهی پیدا کنیم.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نجف آباد استان اصفهان

«مهسا شورشی» روانشناس حوزه فعال کودک این آمار نگران کننده را منحصر به ایران نمی‌داند و می‌گوید سالیان سال است که در ابعاد جهانی با این مشکل دست و پنجه نرم می‌شود. او توصیه اکیدی می‌کند که کودکان نباید تا زیر دو سال با - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نجف آباد استان اصفهان - موبایل‌های هوشمند و تبلت‌ها سروکار داشته باشند، او تاکید دارد که شاید در نگاه اول به نظر نیاید این مورد برای کودک مضر است ولی ضرر این موضوع زمانی متوجه بچه می‌شود که او در سنین پایین به وسایل الکترونیکی عادت کند و نتوان در سنین بالاتر او را نسبت به ترک - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نجف آباد استان اصفهان - این دستگاه‌ها عادت داد. شورشی به دیجیاتو می‌گوید:

«کار کردن با این دستگاه‌ها تا سن 15 سالگی هم اگر محدود به دو الی سه ساعت شود، می‌تواند حتی مثمر ثمر هم واقع شود. این رقم جدا - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نجف آباد استان اصفهان - از کارهای علمی و درسی با وسایل کامپیوتری است و صرفا برای سرگرمی و دیگر مسائل در نظر گرفته شده است.»

شورشی به قشری اشاره می‌کند که کودکان را به کل از گوشی‌های هوشمند - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نجف آباد استان اصفهان - دور می‌کنند و به خیال خود فرزند خود را به دور از زندگی مدرن بار می‌آورند. او این روش تربیتی را برخلاف تصور عموم چندان صحیح نمی‌داند و آن را تا حدی نیز غلط می‌داند. او به دیگر باورهای غلط نیز اشاره دارد:

«آمارها نشان می‌دهد که 10 تا 17 ساله‌ها یک سوم از - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نجف آباد استان اصفهان - روز خود را صرف گذران وقت با وسایل الکترونیکی و فضای مجازی می‌کنند و اینکه برخی تصور می‌کنند به دلیل - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نجف آباد استان اصفهان - نبود امکانات رفاهی مناسب و عدم وجود یک سری آزادی‌ها که در کشورهای غربی وجود دارد کودکان ایرانی رو به استفاده از این ابزار می‌آورند. این تصور از پایه غلط است و آمارهای جهانی برخی مواقع نشان می‌دهد که استفاده کودکان اروپایی و آمریکایی هم در - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نجف آباد استان اصفهان - این حیطه به بیش از 9 ساعت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نجف آباد استان اصفهان - می‌رسد این - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نجف آباد استان اصفهان - آمار البته در سنین 8 تا 12 سالگی به شش ساعت در روز می‌رسد.»

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نجف آباد استان اصفهان

او به آمار هفته‌ای 30 ساعت کودکان 2 تا 5 سال که صرف دیدن تلویزیون‌ و - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نجف آباد استان اصفهان - بازی کردن با کنسول‌ها می‌شود - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نجف آباد استان اصفهان - هم اشاره می‌کند و این رقم را در ایران کمتر می‌داند چرا که - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نجف آباد استان اصفهان - این روزها هم بازار بازی بسیار گران شده و هم اینکه تلویزیون ملی را فاقد برنامه‌های کافی و لازم برای سرگرمی کودکان می‌داند:

«شبکه‌های ماهواره‌ای نیز حرف خاصی برای گفتن ندارند و در این میان شاهد حضور چند اپلیکیشن و تلویزیون اینترنتی مختص کودکان هستیم که توانسته‌اند موفق‌تر عمل کنند ولی متاسفانه به خاطر شلوغ بودن بیش از حد پدر مادرها، خانواده‌های زیادی را دیدم که فرزندانشان اسیر این برنامه‌ها شده و - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نجف آباد استان اصفهان - در برخی موارد از حیطه سرگرمی خارج شده است.»

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نجف آباد استان اصفهان

این کارشناس روانشناسی فیس بوک و اینستاگرام و اسنپ‌چت را 94 درصد شبکه‌های اجتماعی که کودکان دنیا با آن سروکار دارند معرفی می‌کند - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نجف آباد استان اصفهان - ولی به دیجیاتو می‌گوید که در موارد ایرانی بیشتر با بازی‌های موبایلی سروکار دارند و بسیاری از والدین گلایه دارند که فرزندشان درگیر یک بازی موبایلی شده و در برخی مواقع حتی با زدن کارت و رمز بانکی کارت عابربانک والدین، - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نجف آباد استان اصفهان - مابلغ هنگفتی در آنها خرج کرده است:

«کودکان نسل جدید - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نجف آباد استان اصفهان - از جهتی باهوش هستند - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نجف آباد استان اصفهان - و از جهتی هم تن پرور. ما نمی‌خواهیم نگاهی صفر و مطلق به تکنولوژی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نجف آباد استان اصفهان - داشته باشیم و اینکه کودکان را در دنیایی عاری از این وسایل بزرگ کرد هم غلط است، ولی بعضا اعتیاد بیش از حدی هم - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نجف آباد استان اصفهان - وجود دارد که ناشی از همان درگیر بودن والدین بر سر کار و مسائل زندگی است. - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نجف آباد استان اصفهان - والدین بی‌حوصله شدند و ترجیح می‌دهند فرزندشان با یک وسیله بازی سرگرم شود تا اینکه تفریحات مختلفی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نجف آباد استان اصفهان - برای او تدارک کنند. ضمن اینکه بقیه تفریح‌ها شاید گران هم باشد و وضعیت معیشت هم در این موضوع بی‌تاثیر نیست، بسیاری از برنامه‌ها و بازی‌های اینترنتی رایگان و یا با اندک - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نجف آباد استان اصفهان - هزینه‌ای راه اندازی می‌شوند اما همین - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نجف آباد استان اصفهان - والدین می‌توانند در این حوزه هم دست روی موارد درست و کاربردی بگذارند و این تهدید را تبدیل به فرصت کنند.»

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نجف آباد استان اصفهان

او از اینکه موج - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نجف آباد استان اصفهان - استارتاپی کشور آنچنان به فکر کودکان نیست گلایه‌مند است و تاکید دارد که فعالیت روانشناسان نیز در این حوزه نادیده گرفته شده چرا که متاسفانه بازهم تصور غلط دیگری در این گونه کسب‌وکارها در جریان است که فقط مهندسین IT و برنامه‌نویس باید در این حیطه کار کند - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نجف آباد استان اصفهان - و تولیدکنندگان محتوا هم افرادی باشند که ارزان - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نجف آباد استان اصفهان - کار کنند و بس:

«دولت سعی چندانی در این رابطه نمی‌کند و امید باید به بخش خصوصی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نجف آباد استان اصفهان - باشد، بازار کودکان بازار بکری است و از نگاه مارکتینگی که در تخصص من هم نیست اگر بدان - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نجف آباد استان اصفهان - نگاه شود، تصور می‌کنم با بازار خوبی روبرو هستیم به ویژه اینکه از نظر روانشناسی، والدین شلوغ امروزی بسیار دل‌نگران فرزاندانشان هستند و دوست دارند بتوانند آنها را درست تربیت کنند. متاسفانه بسیاری از برنامه‌های مخصوص کودکانی که من دیدم صرفا کپی پیستی از محتواهای سراسر اینترنت هست و بسیاری‌شان دخلی به کودکان ایرانی ندارد. اگر این حوزه توسط بخش خصوصی جدی‌تر گرفته شود و روانشناسان و فعالان آن هم با نگاهی دلسوزانه و جدی وارد کار شوند، شاید بتوان کم‌کاری دولت در این زمینه را جبران کرد.»

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نجف آباد استان اصفهان

شورشی عقیده دارد که نباید اینترنت و وسایل هوشمند را از کودکان گرفت، بلکه باید آنها را با محتوای درست و کاربردی به بچه‌ها داد و این موضوع را وظیفه والدینی می‌داند که به رشد کافی رسیده‌اند و فعالان بازار‌های جدید که نسبت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نجف آباد استان اصفهان - به این مقوله بی‌تفاوت شده‌اند را نکوهش می‌کند:

«والدین در برخی مواقع آنچنان نا آگاهی از خود نشان می‌دهند که گوشی وصل شده به فیلترشکن را به دست کودک خود می‌دهند و او را با دنیایی از کنجکاوی و اینترنتی بدون حد و مرز رها می‌کنند. بلوغ جنسی کودک هم مراحل خود را دارد و هیچ روش تربیتی ولو به تعبیر برخی افراد، روش روشنکفرانه‌ای نمی‌گوید کودک را درون دنیایی از المان‌های جنسی بیندازیم. این حرف بازهم به معنای سانسور کردن و گرفتن اینترنت از کودکان نیست، بلکه فقط و فقط تاکیدی بر نظارت درست و رفتار درست در قبال این موضوع است.»

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نجف آباد استان اصفهان

کارشناسان عقیده دارند که تفاوت سنی زیاد والدین با کودکان - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نجف آباد استان اصفهان - نیز در برخی موارد باعث ایجاد یک شکاف شده و آنها را از دنیای علاقمندی‌های کودکان خود دور می‌سازد. مرگ کودک درون بسیاری از بزرگسالان امروزی نیز همین مشکل را فراهم می‌کند و شورشی هم توصیه می‌کند که والدین بتوانند تا حدی پا به پای کودک خود در دنیای سرگرمی‌های او حرکت کنند و از محتویات آنها غافل نمانند:

«لااقل - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نجف آباد استان اصفهان - این امر را تا 17 سالگی فرزندانشان رعایت کنند و بعد از این دوران وارد مرحله جدیدی از رابطه بین فرزند و والدین می‌شویم که از حوصله گفتگوی ما خارج است. اما تا زمان مستقل شدن فرزندان خوب است که هر طور شده با جهان پیرامون آنها آشنا بود و مثل یک دوست در کنار آنها زندگی کرد، نه یک ناظر و سانسورچی.»

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نجف آباد استان اصفهان

در - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نجف آباد استان اصفهان - پایان باید گفت که کودکان را دریابیم و نسل آینده را به حال خودشان رها نکنیم، آنها در دنیای پیچیده‌ای به دنیا آمده‌اند که بزرگ شدن در آن از جهاتی کار آسانی شده و از جهاتی کاری بسیار سخت. دو لبه ماجرا را بنگریم و همگام با آنها، هرچقدر که از نظرمان سخت باشد، گام برداریم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone