تعمیرات یخچال هایر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  3. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  4. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23905.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

اپ‌های معروف نقشه و مسیریابی همچنان فاقد قابلیت نمایش تقاطعات ریلی هستند

بر اساس گزارشی جدید اپل، گوگل، مایکروسافت و کمپانی‌های دیگر تکنولوژی پیشنهادات مقامات فدرال در بخش ایمنی را نادیده گرفته و اضافه کردن تقاطعات ریلی با خیابان‌ها به نقشه‌های دیجیتال خود را همچنان پشت گوش ...

بر اساس گزارشی جدید اپل، گوگل، مایکروسافت و کمپانی‌های دیگر تکنولوژی پیشنهادات مقامات فدرال در بخش ایمنی را نادیده - تعمیرات یخچال هایر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - گرفته و اضافه کردن تقاطعات ریلی با خیابان‌ها به نقشه‌های دیجیتال خود - تعمیرات یخچال هایر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - را همچنان پشت گوش می‌اندازند.

بعد از تصادف یک کامیون با قطار که سال 2016 در کالیفرنیا رخ داد و باعث کشته شدن یک مهندس و زخمی شدن - تعمیرات یخچال هایر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - چندین نفر دیگر شد، اضافه کردن تقاطعات ریلی به نقشه‌ها از طرف ستاد ملی ایمنی حمل و نقل آمریکا (NTSB) پیشنهاد شد. با این حال از آن زمان تا به حال شرکت‌های بزرگ ارائه کننده نقشه‌های الکترونیکی از اعمال این تغییرات و به روزرسانی نقشه‌هایشان سرباز زده‌اند.

تعمیرات یخچال هایر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

سخنگویان اپل، گوگل و مایکروسافت بعد از ارائه این پیشنهاد ایمنی از ابراز نظر آنی خودداری کردند. گوگل بالاخره در سال 2017 به این پیشنهاد پاسخ داده و اعلام کرد که ارائه این اطلاعات اضافه - تعمیرات یخچال هایر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - در نقشه ممکن است باعث گیج شدن کاربران و عدم توانایی آن‌ها در استفاده از قابلیت‌های گوگل مپس شود.

این سهل‌انگاری شرکت‌ها، حامیان امنیت را خشمگین کرده است. به گفته آن‌ها سالیانه 100ها نفر در آمریکا به خاطر وقوع تصادفات در این تقاطع‌‌ها کشته می‌شوند و در صورتی که محل این گذرها در - تعمیرات یخچال هایر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - نقشه‌ها و سرویس‌های GPS مشخص شود خطر بروز این تصادفات مرگبار تا حد قال توجهی کاهش خواهد یافت.

فعلا تنها کمپانی که پاسخی برای این مساله ارائه کرده شرکت هلندی TomTom است که - تعمیرات یخچال هایر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ادعا کرده بیش از 10 سال پیش تقاطع گذرهای ریلی را به نقشه خود اضافه کرده است.

بقیه اپلیکیشن‌های نقشه و مسیریابی هم اقداماتی هرچند کوچک در این راستا انجام داده‌اند. مثلا Waze در صورت عبور قطار از یک تقاطع ریل و خیابان آن را به صورت مسیر پر - تعمیرات یخچال هایر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ترافیک نمایش داده و برای هدایت کاربر مسیر دیگری را انتخاب می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone