🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  3. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  4. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11815.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی احتمالا نسخه ۲۰۲۱ می ۶ را به بازار عرضه می‌کند

گوشی پرچمدار «می ۶» شیائومی سال ۲۰۱۷ معرفی شد و اکنون پس از گذشت چهار سال از زمان عرضه، به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد مانند «ردمی نوت ۸» نسخه ۲۰۲۱ گوشی می ۶ را ...

گوشی پرچمدار «می ۶» - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر داراب استان فارس - شیائومی سال ۲۰۱۷ معرفی شد و اکنون پس از گذشت چهار سال از زمان عرضه، به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد مانند «ردمی نوت ۸» نسخه ۲۰۲۱ گوشی می ۶ را نیز در دسترس کاربران - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر داراب استان فارس - قرار دهد.

در اوایل تیرماه «XiaomiUI»، در گزارش خود عنوان کرده بود که این غول چینی در حال حاضر حداقل روی ۱۳ دستگاه جدید کار می‌کند و یکی از - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر داراب استان فارس - آن‌ها نام رمز «Mercury» را به یدک - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر داراب استان فارس - می‌کشد. این گوشی هوشمند - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر داراب استان فارس - از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت ادغام پیکسل، - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر داراب استان فارس - دوربین فوق عریض و دوربین تله‌فوتو با زوم ۵ برابری بهره می‌برد. طبق گفته XiaomiUI این دستگاه احتمالا  به عنوان نسخه ۲۰۲۱ گوشی می ۶ رونمایی خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر داراب استان فارس

اواخر ماه گذشته، بنیانگذار و مدیر عامل شیائومی «لی جون» فاش - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر داراب استان فارس - کرد - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر داراب استان فارس - که بیش از ۲ میلیون کاربر همچنان از گوشی می ۶ استفاده می‌کنند. چند روز بعد، یکی از کاربران شبکه اجتماعی ویبو از بنیانگذار شرکت خواست کرد که گوشی موبایل کوچک و جمع و جوری با طراحی شبیه به می ۶ در دسترس - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر داراب استان فارس - کاربران قرار دهد.

طبق گفته این شخص گوشی «می ۱۱ لایت ۵G» با وجود ضخامت کم خود همچنان یک دستگاه بزرگ محسوب می‌شود، بنابراین به نظر می‌رسد او به دنبال یک گوشی کوچکتر است. همچنین - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر داراب استان فارس - باید عنوان کرد که مدیر عامل شیائومی به سادگی نظر این کاربر را با ثبت عنوان «دریافت شد» پاسخ داد.

البته باید گفت که این - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر داراب استان فارس - موضوع هنوز به صورت رسمی تایید نشده و گمانه زنی‌هایی در مورد آن مطرح شده است و انتظار داریم طی روزهای آینده اطلاعات بیشتری درباره این گوشی هوشمند منتشر شود.

با توجه - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر داراب استان فارس - به سایر گوشی‌های عنوان شده - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر داراب استان فارس - در گزارش قبلی XiaomiUI می‌توان گفت احتمال عرضه چندین دستگاه با فناوری دوربین سلفی زیر نمایشگر از - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر داراب استان فارس - سوی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر داراب استان فارس - شیائومی در آینده وجود دارد. همچنین اکثر این گوشی‌ها از نمایشگرهایی استفاده می‌کنند که نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone