🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  2. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  3. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
  4. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
  5. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25412.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

آپدیت iOS 13.2.3 برای رفع باگ اسپات لایت منتشر شد

اپل در پی باگ زدایی از iOS 13 آپدیت‌ جدیدی تحت نسخه iOS 13.2.3 برای آیفون و همچنین iPadOS 13.2.3 برای آیپد منتشر کرده است تا مشکلاتی که تاکنون موفق به برطرف کردن آن‌ها نشده ...

اپل در پی باگ زدایی از iOS 13 آپدیت‌ جدیدی تحت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر هرسین استان کردستان - نسخه iOS 13.2.3 برای آیفون و همچنین iPadOS 13.2.3 برای آیپد منتشر کرده است تا مشکلاتی که تاکنون موفق به برطرف کردن آن‌ها نشده را از بین - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر هرسین استان کردستان - ببرد. مهم‌ترین باگی که در این آپدیت برطرف شده، - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر هرسین استان کردستان - درست کار نکردن اسپات‌ لایت در این سیستم‌عامل بوده که اکنون مطابق انتظار کار خواهد کرد.

اسپات لایت (Spotlight) یا همان جستجوی کلی و سیستمی آیفون، به کاربران اجازه می‌دهد تا تمامی اطلاعات‌ درون گوشی اعم از عکس، مخاطبین، وب سایت‌های بازدید شده، فایل‌ها و سایر داده‌ها را به صورت یکجا جستجو کنند. با این وجود بعضی از کاربران، نتایجی دریافت نمی‌کردند و انتظار می‌رود که در این بروزرسانی، - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر هرسین استان کردستان - مشکل آن‌ها حل شده باشد.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر هرسین استان کردستان

همچنین ممکن بود که در هنگام دانلود فایل در پس زمینه، مشکلات عجیبی مشاهده شود که پس از بروزرسانی جدید، دیگر نباید شاهد آن‌ها باشیم. اپلیکیشن میل هم که با دریافت و کوت کردن یک سری از حساب‌های اکسچینج (Exchange) مشکل داشت، در آپدیت iOS 13.2.3، دیگر با این گونه حساب‌ها مشکلی نخواهد داشت.

اپل آخرین باگی که در این بروزرسانی برطرف کرده، درست نمایش ندادن لینک‌ها، عکس‌ها و پیوست‌های iMessage بود که پس از این بروزرسانی باید به درستی برای کاربران این کمپانی قابل مشاهده باشد.

با این حال به نظر می‌رسد که اپل در حال برطرف کردن مشکلات عدیده سیستم‌عامل خود است و آپدیت‌های ریز و درشتی که منتشر می‌کند هم مهر تاییدی بر اقدامات این کمپانی کالیفرنیایی است. علاوه بر این - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر هرسین استان کردستان - نسخه iOS - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر هرسین استان کردستان - 13.2.3، اپل در حال بررسی‌های نهایی برای عرضه نسخه ۱۳.۳ هم هست تا ویژگی‌های - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر هرسین استان کردستان - امنیتی بهتری من جمله پشتیبانی بهتر از کلید‌های - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر هرسین استان کردستان - امنیتی FIDO2 را هم به محصولات خود بیاورد. این پروتکل امنیت درگا‌ه‌های USB، Lightning - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر هرسین استان کردستان - و NFC را بهبود خواهد بخشید.

در نهایت آخرین پچ‌های امنیتی اپل نیز در این آپدیت گنجانده شده و پیشنهاد می‌شود که در اسرع وقت، آیفون و آیپد خود را به نسخه iOS 13.2.3 ارتقا - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر هرسین استان کردستان - دهید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone