🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر جاروبرقی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
  2. سوال: نقش کیسه در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برای نگهداری زباله ها استفاده می شود و به دو مدل دائمی و مصرفی است.
  3. سوال: وظیفه مدار در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
  4. سوال: خرطومی با لوله جاروبرقی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرطومی قسمتی است که زباله ها از ان به کیسه زباله منتقل می شوند.
  5. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل صدای بیش از حد جاروبرقی میتوان به خرابی محفظه و موتور و خرابی لوله ها اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25411.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

هکرها توسط باگ واتس‌ اپ می‌توانند کنترل موبایل شما را به دست بگیرند

در حال حاضر بهتر است هیچ فایلی با فرمت «MP4» را در واتس‌ اپ باز نکنید. اپلیکیشن «واتس‌ اپ» در سیستم‌عامل‌های مختلف از جمله اندروید و iOS دارای یک باگ است که به هکر اجازه ...

در حال حاضر بهتر است هیچ فایلی - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - با فرمت «MP4» را در واتس‌ اپ باز نکنید. اپلیکیشن «واتس‌ اپ» در سیستم‌عامل‌های مختلف از جمله اندروید و iOS - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دارای یک باگ است که به هکر اجازه می‌دهد با ارسال یک فایل MP4 که متادیتای آن دست‌کاری شده، - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کنترل موبایل شما را به دست بگیرد.

واتس‌ اپ البته اخیراً در آپدیتی تلاش کرده تا این مشکل را - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - رفع کند، اما حقیقت این است که همین حالا میلیون‌ها کاربر واتس‌ اپ که از نسخه‌های قبلی این اپلیکیشن استفاده می‌کنند، در برابر این حمله آسیب‌‌پذیر هستند. در حال حاضر این اگر - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - از ورژنی استفاده می‌کنید که قبل از این نسخه‌ها هستند، موبایل شما می‌تواند به «حمله‌ی MP4» آسیب‌پذیر باشد:

  • نسخه‌های اندروید قبل از 2.19.274
  • نسخه‌های iOS قبل از 2.19.100
  • نسخه‌های ویندوز فون قبل و شامل 2.18.368

نکته مهم اینجاست که هنوز تعداد نامشخصی از کاربران از ویندوز فون استفاده می‌کنند و یک کلاینت آسیب‌پذیر واتس‌ اپ نیز برای این سیستم عامل وجود - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دارد. این در حالیست که واتس‌ اپ بیشتر از یک سال است که برای ویندوز فون آپدیت نشده است.

تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان

در هر حال اگر اکنون از نسخه‌‌های قدیمی این پیام‌رسان استفاده می‌کنید، به شدت توصیه می‌شود که این نرم‌افزار را آپدیت کنید، هرچند گزارش‌های مختلف نشان می‌دهد که هکرها از این آسیب‌پذیری استفاده گسترده‌ای نکرده بودند.

شرکت توسعه دهنده‌ی - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - این پیام‌رسان در بیانیه‌ای در همین رابطه گفته است: «واتس‌ اپ به شکل مداوم در حال کار برای بهبود امنیت سرویس‌ خود است. ما خطرهای احتمالی را به شکل عمومی گزارش می‌دهیم و در این مورد خاص، دلیل ندارد که تصور کنیم کاربران به شکل گسترده تحت تاثیر قرار گرفته‌اند.»

بر اساس گزارشی که فیسبوک - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - (مالک واتس‌ اپ) هم منتشر کرده، هکر با - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دستکاری متادیتای فایل MP4 می‌تواند اقدامانی مانند «DoS» یا «RCE» را - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - انجام دهد. همین مسئله می‌تواند منجر به کرش - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کردن، خارج شدن از اپ یا - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ری‌استارت دستگاه شود یا در مدیریت حافظه RAM را در دست بگیرد.

اگرچه در شرایط فعلی واتس‌ اپ و سایر سرویس‌های بین‌المللی در - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ایران در دسترس نیستند اما پس از بازگشت شرایط اینترنت به حالت عادی، اطمینان خاطر پیدا کنید که در حال استفاده از نسخه‌های جدیدتر این - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اپلیکیشن هستید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کی دخت نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
تعمیرچی دور و بر مطهری شاهین شهر هم تعمیرات جارو برقی بوش داره
پاسخ: بله در مطهری شهر شاهین شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone