🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  2. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  5. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30756.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

تاکسی پرنده ولوکوپتر سال ۲۰۱۹ در آسمان سنگاپور پرواز خواهد کرد

ماه پیش مسئولین دبی که همواره تلاش کرده تا شهر خود را به عنوان یک شهر پیشرو در زمینه استفاده از جدیدترین فناوری ها مطرح کند با همکاری استارتاپ آلمانی «Volocopter» تاکسی های پرنده را در آسمان ...

ماه پیش مسئولین دبی که همواره تلاش کرده تا شهر خود را به عنوان یک شهر پیشرو در زمینه استفاده از جدیدترین فناوری ها مطرح کند با همکاری استارتاپ آلمانی «Volocopter» تاکسی های پرنده را در آسمان این شهر با موفقیت آزمایش کنند. حال به نظر می‌رسد مقصد بعدی تاکسی پرنده خودران این شرکت، آسمان سنگاپور باشد و نیمه‌ی سال ۲۰۱۹ شاهد پرواز این ماشین‌های پرنده در آسمان این شهر باشیم.

این پرواز آزمایشی قرار است که توانایی ماشین‌ پرنده ولوکوپتر را سنجیده و تایید نماید. وزارت حمل و - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر بویین زهرا استان زنجان - نقل، اداره‌ی هواپیمایی کشوری و هئیت توسعه‌ی اقتصادی سنگاپور از این پرواز آزمایشی پشتیبانی کرده و مجوز‌های مربوط را صادر نموده است.

این پرواز آزمایش در واقع - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر بویین زهرا استان زنجان - سومین مورد مشابه برای تاکسی های پرنده‌ی ولوکوپتر به شمار می‌رود چرا که همانطور که گفته شده بود چنین ماشین‌هایی پیشتر پرواز در آسمان آلمان و دبی را - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر بویین زهرا استان زنجان - تجربه کرده اند.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر بویین زهرا استان زنجان

تاکسی های ولوکوپتر - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر بویین زهرا استان زنجان - در واقع وسایل نقلیه‌ی عمود پروازی هستند که - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر بویین زهرا استان زنجان - شباهت زیادی به هلیکوپتر دارند اما از تکنولوژی پهپاد‌ها برای پرواز استفاده می‌کنند. این تاکسی‌های پرنده دارای ۱۸ موتور پره دار (روتور) هستند و قابلیت جابجایی دو مسافر را دارند و کاملاً به صورت خودکار و بدون نیاز به راننده حرکت می کنند.

زمان پرواز آنها نیز ۳۰ دقیقه بوده و به منظور جلوگیری از هرگونه اتفاق ناگوار، دارای باتری ها و موتورهای پشتیبان هستند و برای - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر بویین زهرا استان زنجان - حالت اضطراری - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر بویین زهرا استان زنجان - نیز از ۲ عدد چتر نجات بهره می برند.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر بویین زهرا استان زنجان

این وسایل نقلیه از الکتریسته برای تامین انرژی بهره می‌برند قادرند - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر بویین زهرا استان زنجان - بدون ایجاد هر گونه آلودگی مسافتی معادل ۳۰ کیلومتر - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر بویین زهرا استان زنجان - را بپیمایند. همچنین تاکسی‌های یادشده به قدری بدون صدا پرواز می‌کنند که می‌توان از تعداد زیاد آنها برای بهبود حمل و نقل شهرهای پر ترافیک استفاده کرد.

«الکساندر زوسل» (Alexander Zosel) موسس و مدیر بخش نوآوری های ولوکوپتر امیدوار است که ۳ تا ۵ سال آینده، از این تاکسی های استفاده‌ی تجاری شود.

 

تماشا کنید: جابجایی ده هزار مسافر با تاکسی‌های هوایی Volocopter چگونه ممکن خواهد شد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone