🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر رودسر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  2. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
  3. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  4. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  5. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23239.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی سامسونگ از اولین سنسور دوربین موبایل با پیکسل‌های ۰.۷ میکرونی

سامسونگ از سنسور تصویربرداری جدیدی رونمایی کرده که با پیکسل های ۰.۷ میکرونی در بین دوربین های موبایل از کوچکترین ابعاد پیکسل برخوردار است. کمپانی کره ای مدتی قبل سنسوری ۴۸ مگاپیکسلی با پیکسل های ...

سامسونگ از سنسور تصویربرداری جدیدی رونمایی کرده که با پیکسل های ۰.۷ میکرونی در بین دوربین های موبایل از کوچکترین ابعاد پیکسل برخوردار است.

کمپانی کره ای مدتی قبل سنسوری ۴۸ مگاپیکسلی با پیکسل های - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر رودسر استان گیلان - ۰.۸ میکرونی معرفی کرده بود که در سال جاری به صورت گسترده از سوی کمپانی های چینی مورد استفاده قرار گرفت. این شرکت حالا پا را از این هم فراتر گذاشته و با معرفی حسگر ایزوسل Slim GH1 وارد حوزه پیکسل های ۰.۷ میکرونی شده است.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر رودسر استان گیلان

این سنسور ۴۳.۷ مگاپیکسلی با رزولوشن ۷۹۶۸ در ۵۴۸۰ به صورت ویژه - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر رودسر استان گیلان - برای ارائه بهترین رزولوشن در کوچکترین ابعاد فیزیکی طراحی شده است. خود کمپانی ایزوسل Slim GH1 را راه‌حلی بهینه برای دستگاه های - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر رودسر استان گیلان - باریک و با نمایشگر کامل معرفی کرده که ظاهرا منظور از آن دوربین سلفی است. در حال حاضر موبایل های بسیاری در دوربین سلفی از حسگر ۳۲ مگاپیکسلی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر رودسر استان گیلان - و ۰.۸ میکرونی سامسونگ بهره می برند.

در صنعت دوربین کوچک بودن ابعاد پیکسل ویژگی چندان مطلوبی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر رودسر استان گیلان - به شمار نمی رود چون میزان جذب نور کاهش یافته و سطح نویز افزایش پیدا می کند. با این حال سنسورهای تصویر جدید با رزولوشن بالا - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر رودسر استان گیلان - در محیط های کم نور پیکسل ها را با یکدیگر ترکیب می کنند که در - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر رودسر استان گیلان - این مورد به تصویری ۱۰.۹ مگاپیکسلی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر رودسر استان گیلان - با حساسیت نوری ۱.۴ میکرونی منجر می شود، حساسیتی که با در نظر گرفتن استاندارهای عکاسی موبایل مطلوب به نظر می رسد.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر رودسر استان گیلان

به گفته سامسونگ سنسور ایزوسل Slim GH1 تا - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر رودسر استان گیلان - اوایل زمستان به صورت انبوه تولید شده و احتمالا از سال آینده میلادی گوشی های مجهز به آن به بازار راه پیدا خواهند کرد.

البته نباید فراموش کنیم که در عمل رزولوشن و اندازه پیکسل تنها فاکتورها در کیفیت نهایی تصویر نیستند و نکته مهم تر الگوریتم های - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر رودسر استان گیلان - هوشمند و نرم افزاری است که مدیریت دوربین را بر - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر رودسر استان گیلان - عهده دارند. برای مثال می توان به پرچمدارهای اپل اشاره کرد که با سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی بسیاری از گوشی های مجهز به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی را کنار - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر رودسر استان گیلان - می زنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone