🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  2. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
  3. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  4. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  5. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40170.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

بررسی پیام‌رسان پونیشا؛ پروژه ها را سریع تر پیش ببرید

بعید است فریلنسر باشید و نام پونیشا به گوش تان نخورده باشد. پونیشا شش سال پیش راه اندازی شده و طی این مدت توانسته که میزبان بیش از 50 هزار پروژه برون سپاری باشد؛ یک ...

بعید - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - است فریلنسر باشید و نام پونیشا به گوش تان نخورده باشد. پونیشا شش سال پیش راه اندازی شده و طی این مدت توانسته که میزبان بیش از 50 هزار پروژه برون سپاری باشد؛ - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - یک سرویس خلاق و کارآفرین که به عنوان واسطی میان فریلنسرها و کارفرمایان عمل می کند تا صاحبان پروژه و کارجویان مستقل بتوانند راحت تر از همیشه همدیگر را پیدا کنند.

اما پونیشا با تمام خوبی هایی که دارد همیشه به خاطر یک مسئله مورد انتقاد کاربرانش بوده، آن هم این که طی مدت فعالیتش اپلیکیشن موبایل نداشته و کاربران برای کارهایی مثل ثبت پروژه یا پیام دادن به هم ناچار به استفاده از وبسایت این سرویس بوده اند. اما خوشبختانه با پیام‌رسان پونیشا قرار است که اوضاع برای همیشه تغییر کند.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی
رابط کاربری پونیشا از تلگرام الگوبرداری شده تا به محیطش - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - آشنا باشید.

پیام‌رسان پونیشا اپلیکیشنی است شبیه به تلگرام، البته ساده تر و جمع و جورتر. با نصب آن - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - دیگر مجبور نیستید که برای چک کردن پروژه ها و هماهنگی با فریلنسرها حتما پشت سیستم - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بنشینید و کار را با مرورگر پیش - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ببرید.

این اپلیکیشن فقط «بعضی» از مهم ترین قابلیت های سرویس را به موبایل آورده تا برای دسترسی به آن ها مجبور به لاگین کردن در مرورگر نباشید؛ - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - در واقع هنوز نمی توانید پیام‌رسان پونیشا را نماینده کاملی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - از خدمات این سرویس در موبایل بدانید و - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - برای همین هم بوده که عنوانش را «پیام‌رسان» گذاشته اند.

پیام‌‌رسان پونیشا قدم - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اول پونیشا برای رسیدن به یک هدف بلند مدت بوده، - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - و آن هم چیزی نیست جز ارائه یک اپلیکیشن موبایل کامل. - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - برای همین فعلا امکان ثبت نام و ایجاد پروژه و ارسال - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - پیشنهاد را در اپلیکیشن نداشته و هنوز نیازمند استفاده از وبسایت هستید تا در نسخه های آینده به آن اضافه شوند.

اما در همین مرحله، باید بگوییم که پونیشا قدم اول برای رسیدن به هدف بلند مدتش را به درستی برداشته. وقتی که پروژه ای در پونیشا می سازید، تمام پیشنهادهای دریافتی را می توانید با اپلیکیشن مرور کرده و در چت به آن ها جواب بدهید.

رابط کاربری پیام‌رسان از تلگرام الگوبرداری شده تا برای کار در آن راحت باشید. در حال حاضر هم به غیر از ارسال متن، امکان ارسال عکس و ویدیو و فایل و پیام صوتی را هم دارید و حتی می توانید به طرف مقابل اموجی هم بفرستید.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی
اطلاعیه هایی که در قالب ایمیل ارسال می شدند، حالا در پیام‌رسان پونیشا به شکل نوتیفیکیشن به نمایش در می آیند.

پیام‌رسان پونیشا اطلاعیه ها را هم به شکل نوتیفیکیشن به نمایش می گذارد تا نیاز برای چک کردن وبسایت برداشته شود. برای نوتیفیکیشن ها هم تنظیمات خوب و کاملی در نظر گرفته شده که فقط پیام های مهم را دریافت کنید و پیام هایی که - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - احتیاج ندارید را غیر فعال کنید.

این ها مزایایی هستند که بتوانید پروژه هایتان را در پونیشا سریع تر از همیشه پیش ببرید. البته پیام‌رسان پونیشا در - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نسخه فعلی مشکلات و محدودیت هایی هم دارد که نبودشان می توانست تجربه بهتری را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

به غیر از نبود امکان ویرایش پیام های - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ارسالی توسط کاربر، اپلیکیشن باگ آزاردهنده ای دارد که ممکن است هر پیام را دو سه مرتبه به طرف مقابل بفرستد. نکته بعد هم این که گزینه ای برای تعیین رمز عبور وجود ندارد که می تواند برای حفظ حریم خصوصی کاربر مشکل ساز باشد.

البته درست است که پیام‌رسان پونیشا هنوز محصول کاملی نیست و قرار است که با به‌روزرسانی های بعدی امکاناتش تکمیل شوند، اما فکر می کنیم تا آن موقع بد نباشد که سازندگانش مشکلات - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - و محدودیت های فعلی در پیام‌رسانی را برطرف کنند که زمان تکمیل شدن امکانات اپ شاهد محصول کامل و بی نقصی باشیم.

اما در مجموع باید بگوییم که پیام‌رسان پونیشا برای رسیدن به هدف کوتاه مدت خود که همان چت راحت تر بین اعضا بوده، خوب و موفق ظاهر شده و حداقل قدم اول برای ساخت یک اپلیکیشن موبایل کامل را به درستی برداشته. البته باید ببینیم که در آینده و با انتشار به‌روزرسانی های بعدی عملکرد سرویس پونیشا در موبایل به چه صورت خواهد بود.

دانلود از کافه بازار 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone