🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  2. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  3. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  4. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  5. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23586.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

انتشار ویدیو و تصاویر جدیدی از نمونه اولیه پیکسل بوک گو [تماشا کنید]

به فاصله تقریباً یک هفته تا رویداد پیکسل، ویدیو و تصاویر جدیدی از نمونه اولیه یا پروتوتایپ لپ تاپ جدید گوگل به نام «پیکسل بوک گو» (Pixelbook Go) منتشر شده است. در ویدیو که توسط ...

به فاصله تقریباً یک هفته تا - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کبودرآهنگ استان همدان - رویداد پیکسل، - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ویدیو و تصاویر جدیدی از نمونه اولیه یا پروتوتایپ لپ تاپ جدید گوگل به نام - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کبودرآهنگ استان همدان - «پیکسل بوک گو» (Pixelbook Go) منتشر - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کبودرآهنگ استان همدان - شده است.

در ویدیو که توسط سایت 9to5Google منتشر شده، به جنس برجسته قسمت زیر و مات در بالای پیکسل - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کبودرآهنگ استان همدان - بوک گو اشاره می شود. مدلی که در این ویدیو بررسی می شود احتمالا ارزان قیمت ترین مدل بوده - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کبودرآهنگ استان همدان - و از نمایشگر فول اچ دی، پردازنده اینتل Core M3 و حافظه رم 8 گیگابایتی بهره می برد:

همانطور که در ویدیو مشاهده کردید خبری از لوگوی گوگل نیست و بالای کیبورد عبارت «نام محصول» یا - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ProductName نوشته شده؛ بنابراین می توان فهمید که مدل مذکور، یک - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کبودرآهنگ استان همدان - نمونه اولیه است.

یکی از مهم ترین ویژگی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کبودرآهنگ استان همدان - هایی که پیکسل بوک گو را از گوشی های پیکسل - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کبودرآهنگ استان همدان - متمایز می کند، تعبیه - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کبودرآهنگ استان همدان - جک 3.5 میلیمتری هدفون است. این جک در سمت چپ دستگاه و کنار درگاه USB-C و LED شارژ قرار گرفته است. در سمت راست بدنه هم یک پورت USB-C دیگر تعبیه شده است. در ادامه به نمایشگر 13.3 اینچی فول اچ دی، دوربین جلویی 2 مگاپیکسلی، دو میکروفون - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کبودرآهنگ استان همدان - و البته شباهت آن به مک بوک اپل اشاره می شود.

طبق جزییاتی که قبلاً منتشر شد، پیکسل بوک گو از نمایشگر 13.3 اینچی با رزولوشن 1080p یا 4K و نسبت تصویر 16 به 9 بهره می برد. پردازنده از نوع Core m3، Core i5 و Core i7 بوده و حافظه رم 8 یا 16 گیگابایتی و حافظه داخلی 64، 128 یا 256 گیگابایتی آنها را همراهی می کنند.

محصول مورد بحث دو درگاه USB-C، جک 3.5 میلیمتری هدفون و یک دوربین - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کبودرآهنگ استان همدان - 2 مگاپیکسلی در جلو با امکان فیلمبرداری با - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کبودرآهنگ استان همدان - رزولوشن 1080p با نرخ فریم 60 فریم - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کبودرآهنگ استان همدان - بر ثانیه خواهد داشت. شاید تنها - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کبودرآهنگ استان همدان - نقاط ضعف - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کبودرآهنگ استان همدان - نبود حسگر اثر انگشت و پشتیبانی از قلم پیکسل بوک پن باشد.

امنیت پیکسل بوک گو توسط چیپ امنیتی Titan C تامین شده و در رنگ های مشکی (Just Black) و رنگی که به صورتی شبیه است اما توسط سازنده «صورتی نیست» (Not Pink) نامگذاری شده، به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone