🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30480.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

اطلاعات و تصاویر جدید از هواوی Y7 نسخه 2019 منتشر شد

سال گذشته هواوی از گوشی هواوی Y7 پرایم نسخه‌ی ۲۰۱۸ رونمایی کرده بود که در دیجیاتو به بررسی کامل آن پرداخته بودیم. حالا به نظر می‌رسد که «رولاند کوانت» -فردی که در زمینه‌ی افشای اطلاعات محرمانه‌ی ...

سال گذشته هواوی از گوشی هواوی Y7 پرایم نسخه‌ی ۲۰۱۸ رونمایی کرده بود که در دیجیاتو به بررسی کامل آن پرداخته بودیم. حالا به نظر می‌رسد که «رولاند کوانت» -فردی که در زمینه‌ی افشای اطلاعات محرمانه‌ی تلفن‌های هوشمند فعال است- اطلاعاتی جدید از مشخصات هواوی Y7 نسخه - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - 2019 دارد و همچنین تصاویر جدیدی از گوشی اقتصادی چینی را منتشر کرده است.

کواندت فاش کرده که هواوی Y7 نسخه 2019 از یک نمایشگر ۶.۲ اینچی بهره می‌برد و دارای بریدگی قطره‌ای در بالای نمایشگر خود است. این گوشی نسبت ابعاد تصویر 19.5:9 را ارائه می‌دهد و دارای رزولوشن ۱۵۲۰ در ۷۲۰ پیکسل است.

بریدگی بالای نمایشگر - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - جایی است که دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - گوشی در آن قرار خواهد گرفت. این موضوع به این معنی است که این تلفن اقتصادی احتمالا قادر خواهد بود تصاویر سلفی بسیار خوبی را برای کاربرانش به ارمغان بیاورد. در تصاویر منتشر شده از این تلفن - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - هوشمند واضح است که نوار پایینی این گوشی آنقدر بزرگ هست که بتواند نام هواوی را در خود جای - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دهد.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شاهین شهر استان اصفهان

پنل پشتی این گوشی شامل دوربین دوگانه و یک فلش LED خواهد شد. در این ترکیب می‌توان یک لنز - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - f/1.8 و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی عمقی را مشاهده کرد. دوربین دوگانه‌ی هوشمند این گوشی ویژگی‌هایی برای بهبود کیفیت عکس‌های گرفته شده را نیز خواهد داشت.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شاهین شهر استان اصفهان

چیپست اسنپدراگون 450 این موبایل دارای پردازنده‌ی هشت هسته‌ای ۱.۸ گیگاهرتزی است و با ۳ گیگابایت رم همراه شده. حافظه‌ی داخلی آن ۳۲ گیگابایت خواهد بود و از کارت حافظه‌ی میکرو اس دی برای داشتن حافظه‌ی داخلی بیشتر پشتیبانی می‌کند.

این گوشی از باتری ۴ هزار میلی آمپرساعتی بهره‌مند شده که می‌تواند تا مدت دو روز برای گوشی شارژدهی داشته باشد. البته این باتری با اینکه حجم زیادی دارد اما فاقد تکنولوژی شارژ سریع است و از - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - پورت - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - میکرو USB برای اتصال به شارژر استفاده خواهد کرد. احتمالا شارژ کامل این گوشی حدود ۴ ساعت به طول بیانجامد.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شاهین شهر استان اصفهان

نسخه‌ی پرایم یا پرو این گوشی در برخی از کشور‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت که دارای ۴ گیگابایت رم و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی خواهند بود. - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - هواوی Y7 نسخه 2019 همراه با ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و رم ۳ گیگاباتی احتمالا با قیمتی حدود ۱۵۰ یورو در اروپا - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - به فروش برسد. البته هنوز اطلاعی از زمان دقیق عرضه‌ی این گوشی در دست نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone