🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مشهد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مشهد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11904.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

گوگل شروع به انتشار نسخه جدید پلی استور با تغییرات Wear OS 3.0 کرد

گوگل با Wear OS 3.0 به دنبال ایجاد تغییرات عظیم در طراحی بخش‌های مختلف سیستم عامل است و بخشی از این تغییرات را در I/O 2021 به نمایش گذاشت. حالا نسخه جدیدی از پلی استور ...

گوگل با Wear OS 3.0 - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مشهد استان خراسان - به دنبال ایجاد تغییرات - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مشهد استان خراسان - عظیم در طراحی بخش‌های مختلف سیستم عامل است و بخشی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مشهد استان خراسان - از این تغییرات را در I/O 2021 به نمایش گذاشت. - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مشهد استان خراسان - حالا نسخه جدیدی از پلی استور - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مشهد استان خراسان - Wear OS 3.0 در حال انتشار - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مشهد استان خراسان - است که تغییرات متنوعی را شامل می‌شود.

به گزارش یکی از کاربران وب‌سایت ردیت، شب گذشته نسخه جدید پلی استور برای ساعت هوشمند Suunto 7 او منتشر شده است. در این نسخه پیداست که هر آیتم درون یک قالب قرصی شکل نمایش داده می‌شود. این تغییر از همان - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مشهد استان خراسان - صفحه خانگی سیستم قابل مشاهده است - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مشهد استان خراسان - و می‌توانید تفاوت‌های آن را در تصاویر زیر ببینید.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مشهد استان خراسان

در ادامه فهرستی از نام اپلیکیشن‌ها دیده می‌شود که اندازه آیکن برنامه‌ها برخلاف گذشته کوچک‌تر شده و حالا هر برنامه درون یک کارت خاکستری رنگ دیده - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مشهد استان خراسان - می‌شود. امتیاز هر برنامه مطابق قبل با یک عدد و - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مشهد استان خراسان - یک ستاره در زیر نام هر برنامه پیداست.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مشهد استان خراسان

بخش بعدی مربوط به قسمت آپدیت‌هاست - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مشهد استان خراسان - که باز هم از همین شیوه طراحی با پس‌زمینه قرصی شکل استفاده می‌کند. در این‌جا هم - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مشهد استان خراسان - اندازه آیکن‌ها کوچک‌تر از قبل شده است. با قرارگیری هر آیتم درون یک کادر مخصوص، نمایش اطلاعات در ساعت‌های هوشمند با نمایشگرهای کوچک بهتر می‌شود.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مشهد استان خراسان

در مقایسه آخر که صفحه مربوط به هر اپلیکیشن را می‌بینیم، با تغییر رنگ پس‌زمینه دکمه Open روبرو هستیم و این پس‌زمینه به‌طور کامل در سراسر پهنای صفحه گسترده شده است.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مشهد استان خراسان

همان‌طور که در تصاویر می‌بینید، به نظر می‌رسد که این نسخه رنگارنگ‌تر از قبل شده و اگرچه رنگ پس‌زمینه دکمه‌ها را از سفید به خاکستری تغییر داده، اما - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مشهد استان خراسان - دکمه‌ها حالا رنگ متفاوتی دارند. پلی استور Wear OS آخرین بار در اواخر - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مشهد استان خراسان - سال ۲۰۱۹ بازطراحی شد. گوگل چند ماه پیش مدل قدیمی اپ‌های Wear OS را منسوخ کرد تا بخش Apps on your phone روی دستگاه‌های جدید نشان داده نشود.

نسخه جدید پلی استور Wear OS هنوز برای عموم کاربران منتشر نشده، اما بعید نیست مثل اتفاقی که برای Gboard افتاد، شاهد عرضه زودهنگام نسخه جدید این اپلیکیشن باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone