🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فلر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فلر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30478.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

ال جی هم به جمع شکایت کنندگان از کوالکام در کره جنوبی پیوست

کمپانی کوالکام اخیراً درگیر دعواهای حقوقی مختلفی در سراسر دنیا بوده که تا اینجای کار  بعضی به نفع آن و بعضی هم به ضرر شرکت چیپست ساز آمریکایی پیش رفته اند. اکنون در رخداد تازه ...

کمپانی کوالکام اخیراً درگیر دعواهای حقوقی - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - مختلفی در سراسر دنیا بوده که تا اینجای کار  بعضی به نفع آن و بعضی هم به ضرر شرکت چیپست ساز آمریکایی پیش رفته اند. اکنون در رخداد تازه ای ال جی هم به جمع شکایت کنندگان از کوالکام پیوسته و خواستار جریمه شرکت مذکور شده است.

ال جی به عنوان یکی - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - از بزرگترین شرکت های کره جنوبی، به دادخواهی کمیسیون تجارت عادلانه کره (KFTC) پیوسته چرا که بر خلاف سامسونگ، نتوانسته با شریک آمریکایی خود به توافق برسد.

جالب است بدانید که - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - در سال - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - 2016 کمیسیون KFTC موفق شد کوالکام را - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به خاطر نقض برخی پتنت ها به پرداخت جریمه 917 میلیون دلاری محکوم کند که با مخالفت قابل پیش بینی شرکت آمریکایی مواجه شد - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - و پرونده مذکور همچنان در جریان مانده است.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

در سال 2016 کمیسیون KFTC موفق شد کوالکام را به خاطر نقض برخی پتنت ها به پرداخت جریمه 917 میلیون دلاری محکوم کند

در این مدت شرکت های دیگری مانند اپل، مدیاتک، اینتل، هواوی و سامسونگ نیز به دادخواست KFTC پیوستند که مورد آخر طی - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - توافقی با کوالکام، از شکایت خود منصرف شد. این حرکت - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - سامسونگ (به عنوان یک شرکت کره ای) وزنه شکایت - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کنندگان را سبک کرد اما حالا با اعلام حضور ال جی، بار دیگر کفه ترازو به سمت شاکیان سنگینی کرده و احتمالاً شاهد محکومیت کوالکام در - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کره جنوبی خواهیم بود.

البته به - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - گفته منابع آگاه، تا زمان صدور رأی نهایی دادگاه و ارائه تمامی مستندات و - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - دفاعیات، هنوز چند سالی باقی مانده و در این مدت ممکن است شرکت آمریکایی خارج از فضای حقوقی با بعضی از شکایت کنندگان به توافق برسد.

گفتنی است کوالکام پیش از - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - این در نبرد حقوقی خود با اپل موفق شده رأی دادگاه هایی در چین و آلمان را به نفع خود دریافت کند و از فروش بعضی مدل های آیفون در کشورهای مورد اشاره جلوگیری نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone