تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هیدج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  2. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24087.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

حواشی انتصاب مدیرعامل جدید رایتل؛ ماجرای یک مصوبه جنجالی

مدیرعامل رایتل در زمستان سال گذشته استعفا داد و این اپراتور بدون داشتن یک مدیرعامل کار خود را ادامه داد؛ ۲۴ شهریورماه شایعات انتصاب «مینا مهرنوش» به عنوان اولین مدیر زن یک اپراتور رنگ واقعیت ...

مدیرعامل رایتل در زمستان سال گذشته استعفا - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - داد و این اپراتور بدون داشتن یک مدیرعامل کار خود را ادامه داد؛ ۲۴ شهریورماه شایعات انتصاب «مینا مهرنوش» به عنوان اولین مدیر زن یک اپراتور رنگ واقعیت - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - گرفت و روابط عمومی رایتل خبر رسماً خبر مدیرعاملی وی را منتشر کرد. پیش از این اعلام اما وزارت ارتباطات که از همان بدو آغاز شایعات نظر چندان مساعدی نسبت به انتصاب مهرنوش نداشت، - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - یک مصوبه - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - در کمیسیون تنظیم مقررات به تصویب رساند که به موجب آن انتخاب یک مدیرعامل جدید در اپراتورها دارای بیش از ۵۰۰ هزار کاربر منوط به تایید سازمان تنظیم مقررات - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - و ارتباطات رادیویی خواهد بود. در حال حاضر نیز وزارت ارتباطات ریاست مینا مهرنوش را فاقد وجاهت دانسته و رایتل تا لحظه انتشار این گزارش، واکنشی رسمی نسبت به این موضوع نشان نداده است.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هیدج استان زنجان

مصوبه‌ای که دیروز کمیسیون تنظیم مقررات آن را - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - نهایی کرد می‌گوید که تمامی دارندگان پروانه ارائه خدمات ارتباطی که از وزارت ارتباطات پروانه گرفته‌اند برای انتخاب مدیرعامل، هیات مدیره - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - یا مدیران فنی، از رگولاتوری تاییده دریافت کنند. این نکته - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - یعنی شرکت‌های خصوصی همچون شاتل و آسیاتک نیز که بیش از ۵۰۰ هزار کاربر دارند در این مصوبه درگیر خواهند شد و رگولاتوری در تعیین تصدی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - سمت‌های هیئت مدیره، مدیران عامل و معاونین فنی این شرکت‌های خصوصی (و - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - هر شرکت خصوصی دیگری که در آینده کاربرانش بیش از ۵۰۰ هزار نفر بشوند) هم نقش خواهد داشت.

در مصوبه - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - کمیسیون تنظیم مقررات تاکید ویژه‌ای به تحصیلات مرتبط و داشتن سابقه کار برای هر یک از مدیران و معاونان شده و در بخش شرایط مدیرعامل با چنین واژگانی روبرو هستیم: «گرایش‌های مرتبط مهندسی برق، مهندسی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - کامپیوتر، مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی صنایع و مدیریت همراه با هشت سال - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - تجربه مدیریتی که حداقل نیمی از آن در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات باشد.» این نکات مغایرت زیادی با کارنامه مینا مهرنوش دارد؛ زنی که دکترای اقتصاد - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - گرفته و سابقه مدیریتی وی (نه تدریس و یا مشاوری) در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات به چهارسال نمی‌رسد.

اطلاعات دقیق‌تر از سوابق و کارنامه کاری مینا مهرنوش در این لینک قابل بررسی است و مرتبط‌ترین سمت مدیریت وی در حوزه فناوری اطلاعات مربوط به تکیه زدن او در صندلی ریاست پارک - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - علم و فناوری دانشگاه تهران شعبه پردیس فارابی برمی‌گردد - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - که آن هم کمتر از چهار سال است.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هیدج استان زنجان

اما فارغ از مشکلاتی که مهرنوش بر اساس مصوبه کمیسیون دارد، می‌توان به موضوع از زاویه دیگری نگاه کرد. کمیسیون تنظیم مقررات (که رییس آن خود وزیر ارتباطات است) متشکل از اعضای گوناگونی است و بر اساس سایت رسمی این کمیسیون، تاکنون ۲۹۴ جلسه تشکیل داده است. با نگاهی موشکافانه‌تر به این اسناد می‌توان گفت - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - که مصوبات کمیسیون (با توجه به حضور اعضای - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - خارج از وزارت ارتباطات در آن) هر چند ماه یکبار نهایی شده و تشکیل چنین جلسه‌ای به این فوریت برای تصویب این مصوبه، با روند کاری این کمیسیون چندان همخوانی ندارد. در واقع با توجه به انتقادات تند وزیر ارتباطات نسبت به انتصاب مینا مهرنوش بر منصب ریاست - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - رایتل در زمان پخش شایعات، می‌توان این احتمال را داد که مصوبه صرفا برای جلوگیری از نشستن مهرنوش بر صندلی ریاست به تصویب رسیده و حال باید دید در آینده شرکت‌های خصوصی دیگر این حوزه را درگیر خود می‌کند یا خیر.

روابط عمومی رایتل نیز تنها ساعاتی پس از انتشار این بیانیه خبر مدیرعاملی مینا - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - مهرنوش را - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - صادر کرد و تاکید کرد که زمان انتصاب وی دوم شهریور ماه بوده؛ زمانی قبل از - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - تصویب این مصوبه. با این وجود رگولاتوری اعلام کرده که در سی روز گذشته تمامی مکاتبات با رایتل با امضای سرپرست این مجموعه انجام شده و این موضوع که مهرنوش از دوم شهریورماه بر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - صندلی ریاست نشسته را تلویحا رد کرده است.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هیدج استان زنجان

پیش از این مصوبه، رگولاتوری و وزارت ارتباطات نقش چندان موثری در تعیین مدیرعامل رایتل نداشتند (با وجود اینکه - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - این نقش در انتخاب مدیران عامل مخابرات و همراه اول بسیار پررنگ است) حتی وزیر ارتباطات در مصاحبه‌های خود اعلام کرده بود که علی‌رغم نگرانی‌های آنها نسبت به - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - انتخاب مینا مهرنوش، در صورت رد صلاحیت فنی مهرنوش از سمت رگولاتوری، - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - باز هم سرمایه‌گذاران و سهامداران این اپراتور، منع قانونی برای انتصاب وی ندارند. حال با این مصوبه اما ورق برگشت خورده و رگولاتوری مدیرعامل بودن مینا مهرنوش را فاقد وجاهت دانسته است.

فارغ از کشمکش‌ها بین وزارت ارتباطات و رایتل، مفاد مصوبه جلسه ۲۹۴ که در آن - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - مصوبه جنجالی به تصویب رسیده، - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - یک اقدام کم سابقه از سوی وزارت ارتباطات است که شرکت‌های کاملا خصوصی این حوزه را هم تحت تاثیر خود قرار می‌دهد و احتمال به وجود آمدن چالش‌های زیادی در این - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - میان وجود دارد چرا که مغایرت‌های قانونی در این بین وجود دارد. در واقع - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - رگولاتوری بر سر یک مجادله، خیلی زود تیر آخر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - خود را شلیک کرد و احتمالا ترکش آن به سایر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - شرکت‌ها هم خواهد خورد. جدا از اینکه شرکت‌‌های خصوصی قبل از داشتن پروانه رگولاتوری یک شرکت - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - اقتصادی هستند که می‌توانند فعالیت‌های قانونی دیگری هم داشته باشند؛ در حالی که اکنون رگولاتوری باید مدیران ارشد همان شرکت‌ها را نیز تایید کند.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هیدج استان زنجان
آخرین آمار از وضعیت کلی رایتل که توسط رگولاتوری در خرداد ۹۸ منتشر شده است

آینده این - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - کشمکش نامشخص است - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - اما برخی بر این باورند که شکایت به دیوان عدالت می‌تواند موجب ابطال مصوبه رگولاتوری شود. تا به لحظه نگارش این مطلب هنوز واکنش رسمی از سوی رایتل منتشر نشده اما باید گفت طبق آخرین آمار رایتل اوضاع چندان جالبی در بازار ندارد و تنها ۵ درصد سهم بازار را در اختیار دارد. ۵ میلیون - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - و ۱۷۷ هزار و هشتاد و شش سیم‌کارت رایتل (بر مبنای آمارمنتشر شده در خرداد ۹۸) فعال هستند که این آمار در برابر مشترکین چند ده میلیونی دو اپراتور دیگر ناچیز است و ضریب نفوذ این اپراتور را به شش درصد رسانده است.

آنچه عیان است اینکه رایتل نیاز به - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - یک خانه تکانی اساسی دارد و یک - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - مدیرعامل کارکشته شاید - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - بتواند این اپراتور را وارد فاز جدیدی کند؛ مدیرعاملی که - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - هنوز معلوم نیست بالاخره مینا مهرنوش خواهد بود یا یک شخص با تخصصی مرتبط‌تر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone