🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر محلات استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر محلات استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  4. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32128.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

این پوشیدنی نازک موبایل را به ابزاری برای نجات جان آدمی بدل می‌کند [تماشا کنید]

کمپانی Graphene Flagship (پرچمداران گرافینی) با همکاری موسسه علوم فوتونی ICFO در حال توسعه نازکترین پوشیدنی‌ های ممکن به شکل پچ‌ های چسبی هستند و قصد دارند از آنها طی کنگره جهانی موبایل بارسلون (MWC 2019) ...

کمپانی Graphene Flagship (پرچمداران گرافینی) با همکاری موسسه علوم فوتونی ICFO در حال توسعه نازکترین پوشیدنی‌ های ممکن به شکل پچ‌ های چسبی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر محلات استان مرکزی - هستند و قصد دارند از آنها طی کنگره جهانی موبایل بارسلون (MWC 2019) رونمایی کنند. در این محصولات قابلیت‌ های بسیاری در زمینه ردیابی سلامتی تعبیه شده و آنها می‌توانند حتی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر محلات استان مرکزی - میزان تابش اشعه‌ی فرابنفش به بدن را تخمین بزنند. بدین ترتیب این پوشیدنی نازک موبایل را به ابزاری برای نجات جان آدمی بدل می‌کند.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر محلات استان مرکزی

این پوشیدنی نازک در واقع یک پچ بدون رنگی است که روی پوست بازو می‌چسبد و بدین طریق می‌تواند - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر محلات استان مرکزی - اطلاعات مورد نیاز را بدست آورد. این پچ به تلفن - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر محلات استان مرکزی - هوشمند متصل می‌شود و کاربر بدین شکل می‌تواند بر اطلاعات سلامتی خود را نظارت کند.

این پوشیدنی می‌تواند ضربان قلب، میزان کم آبی بدن، نرخ تنفس، میزان اشباع اکسیژن موجود و دمای بدن را بررسی کند. بدین شکل کاربر صرف نظر از فعالیت - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر محلات استان مرکزی - بدنی و تمرینی خود می‌تواند اطلاعات کاملی از شرایط بدنی خود داشته باشد.

بدین ترتیب کاربر می - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر محلات استان مرکزی - تواند در مواقع موردنیاز آب - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر محلات استان مرکزی - بنوشد، فشار تمرینات خود را بالا یا پایین ببرد و بازدهی فعالیت بدنی خود را افزایش دهد. علاوه بر این می‌توان از همین پوشیدنی نازک برای فعالیت‌ های مختلفی استفاده کرد. برای مثال کوهنوردان در ارتفاع بالا - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر محلات استان مرکزی - می‌توانند میزان اکسیژن موجود را بررسی کنند - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر محلات استان مرکزی - و شرایط را تحت کنترل خود قرار دهند.

موسسه ICFO علاوه بر رونمایی از این نمونه‌ های اولیه در MWC 2019 قصد دارد از گجت جدید دیگر بر اساس گرافین رونمایی کند. یکی از آنها کوچکترین طیف سنج تک پیکسلی جهان محسوب می‌شود و دیگری یک سنسور تصویر فراطیفی است. هر دو گجت‌ کوچک، از اتصال به اینترنت با پهنای باند بالا پشتیبانی می‌کنند.

نمونه‌ی اولیه تمامی این محصولات قرار است اول اسفندماه در غرفه کمپانی Graphene Flagship معرفی شود و کاربران می‌توانند آنها را تست کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone