تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16961.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

Compal، دومین سازنده بزرگ لپ‌تاپ در جهان مورد حمله باج‌افزاری قرار گرفت

به تازگی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لپ‌تاپ و مک بوک به نام «Compal» مورد حمله باج‌افزاری قرار گرفته و عملکرد آن برای مدتی با مشکل مواجه شده است. در حالی که این کمپانی چنین مشکلی را تنها ...

به تازگی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لپ‌تاپ و مک بوک به نام «Compal» مورد حمله باج‌افزاری قرار گرفته و عملکرد آن برای مدتی با مشکل مواجه شده است.

در حالی که این کمپانی چنین مشکلی را تنها یک ناهنجاری ساده عنوان کرده، رسانه‌های تایوانی مدعی شده‌اند که این تولیدکننده با حمله سایبری مواجه شده است. پس از انتشار این گزارش‌ها، سایت دیگری به نام «BleepingComputer» اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر کرد.

حمله باج‌افزاری نوعی از حمله - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گلوگاه استان مازندران - سایبری محسوب می‌شود که از قربانی خود اخاذی می‌کند. - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گلوگاه استان مازندران - برای دریافت پول، مهاجمان - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گلوگاه استان مازندران - به سیستم نفوذ کرده و فایل‌های درون سیستم را رمزگذاری می‌کنند. قربانی برای رمزگشایی این فایل‌ها به هکرها پول پرداخت می‌کند، اگر قربانی دست به چنین کاری نزند، به صورت دائمی از - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گلوگاه استان مازندران - دسترسی به اطلاعات خود محروم می‌شود یا شاید داده‌های - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گلوگاه استان مازندران - افشا شوند یا توسط رقبا خریداری شوند.

طبق گزارش‌ها، مهاجمان از تولیدکننده مک بوک درخواست پرداخت ۱۱۰۰ بیت کوین کرده‌اند که باید توسط یک سایت پرداخت در اختیار آن‌ها قرار می‌گرفت. در حال حاضر مشخص نشده که Compal حاضر به پرداخت چنین مبلغی شده یا خیر، اما با توجه به گزارش‌های خبری مبنی بر تعمیر سیستم‌ها و بازگشت بخشی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گلوگاه استان مازندران - از عملکرد آن به حالت عادی، احتمالا ۱۱۰۰ بیت کوین را در اختیار مهاجمان قرار نداده است.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گلوگاه استان مازندران

این حمله درست در زمانی صورت گرفته که اپل می‌خواهد تعداد بالایی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گلوگاه استان مازندران - مک بوک مجهز به چیپ M1 را روانه بازار کند. این کمپانی به تازگی مک بوک ایر و مک بوک پرو ۱۳ اینچی جدید مجهز به اولین چیپست مبتنی بر ARM خود را معرفی کرده است.

این اولین باری نیست که یک کمپانی با حمله باج‌افزاری مواجه می‌شود و البته آخرین آن‌ها نیز نخواهد بود. در این میان گارمین میلیون‌ها دلار به هکرها باج داده است. علاوه بر کمپانی‌ها، میزان حملات باج‌افزاری به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیز افزایش پیدا کرده که یکی از آن‌ها در آلمان جان یک بیمار را نیز گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone