تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  2. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  3. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  4. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  5. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43035.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

استور گوگل پلی حالا اپ های معیوب را پایین تر از سایرین در نتایج جستجو نمایش می دهد

بر هیچکس پوشیده نیست که استور گوگل پلی، پر شده از اپلیکیشن های معیوب و گوگل هم به خوبی از این موضوع آگاهی دارد. حالا این کمپانی در بلاگ توسعه دهندگان خود اعلام کرده از ...

بر هیچکس پوشیده نیست که استور گوگل پلی، پر شده از اپلیکیشن های معیوب و گوگل هم به خوبی از این موضوع آگاهی دارد. حالا این کمپانی در بلاگ توسعه دهندگان خود اعلام کرده از این پس اپلیکیشن هایی که از مشکلاتی در پرفورمنس رنج می برند، - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - در نتایج جستجو پایین تر از سایر اپ ها به نمایش درخواهند آمد؛ حرکتی که شاید برای حل مشکل فعلی کافی نباشد، اما شروع مناسبی به حساب می آید.

به نظر می رسد که این تغییرات تا حدودی از - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - همین حالا اعمال شده اند و به گفته گوگل، نتایج مثبتی به همراه داشته است. این کمپانی می گوید اپلیکیشن های با کیفیت تر شاهد افزایشی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - در میزان استفاده بوده اند و کمتر از سابق از سوی کاربران، حذف شده اند.

این رده بندی تازه، براساس چگونگی عملکرد و اجرای اپلیکیشن ها روی دیوایس کاربرانی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - تعیین می شود که در برنامه ای مشخص مشارکت می کنند. منظور گوگل از «با کیفیت»، اپلیکیشن هایی است که - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - سبب کرش، بروز لگ یا مصرف بیش از حد باتری نمی شوند.

اگر یک اپلیکیشن با این استانداردها سازگاری نداشته باشد، در قیاس با سایر اپ های همتای خود پایین تر به نمایش در می آید و این اولویت بعدی، روی الگوریتم یافتن اپ های مشابه (مانند تب Similar Apps) هم اعمال می گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone