تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32914.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

فیسبوک و اینستاگرام مدیریت زمان در اپلیکیشن خود را به شما می‌سپارند

فیسبوک و اینستاگرام به زودی داشبورد جدیدی معرفی می‌کنند که برای اعلام زمان سپری شده در این اپلیکیشن‌ها به کاربر طراحی شده. به لطف این داشبورد شما می‌توانید برای استفاده‌تان از این دو شبکه اجتماعی ...

فیسبوک و اینستاگرام به زودی داشبورد جدیدی معرفی می‌کنند که برای اعلام زمان سپری شده در این اپلیکیشن‌ها به کاربر طراحی شده. به لطف این داشبورد شما می‌توانید برای استفاده‌تان از این دو شبکه اجتماعی محدودیت روزانه بگذارید - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - و به طور موقت نوتیفیکیشن‌های آنی این دو را غیر فعال کنید.

این دو ابزار که “Your time on Facebook” و “Your activity” نام دارند، در اصل برای کاهش نگرانی‌ها از اعتیاد کاربران به این دو شبکه اجتماعی طراحی شده‌اند. فیسبوک اعلام کرده که این دو ابزار را تا یکی دو هفته آینده برای کلیه کاربران از سراسر دنیا منتشر خواهد کرد.

هر چند حدود ۱ درصد - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - از جمعیت میلیارد نفری محصولات فیسبوک در حال حاضر مشغول تست این دو ابزار هستند و احتمالا اسکرین‌شات‌های فاش شده که در ادامه می‌بینید کار همین تسترها بوده باشد.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

برای دسترسی به ابزار پایش زمان در فیسبوک کافیست روی آیکن - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - سه خط عمودی در گوشه صفحه (که به منوی همبرگری هم شهرت دارد) اشاره کرده و تا پایین روی گزینه “Your time on - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - Facebook” اسکرول کنید. در اینستاگرام هم می‌توانید گزینه “Your activity” را در تنظیمات اپلیکیشن بیابید.

داشبوردی که از آن صحبت می‌کنیم، به شما یک - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نمودار ستونی نشان - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - می‌دهد تا به لطف آن میزان استفاده‌تان از فیسبوک یا اینستاگرام طی هفت روز گذشته را بدانید. در صورتی که احساس می‌کنید به این دو اعتیاد پیدا کرده‌اید، می‌توانید از همین صفحه برای ادامه استفاده محدودیت زمانی اعمال کنید تا وقتی به حد مشخصی رسیدید اپلیکیشن با یک نوتیفیکیشن شما را از این موضوع آگاه کند.

همچنین امکان مدیریت نوتیفیکیشن‌ها را هم خواهید داشت. به گفته فیسبوک، کاربر می‌تواند نوتیفیکیشن‌های این دو شبکه‌ اجتماعی را حداکثر به میزان هشت ساعت بی‌صدا کند. احتمالا این موضوع بتواند از اعتیاد شما برای چک کردن مداوم گوشی به میزان مؤثری بکاهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone