تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  3. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  5. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23886.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

هشدار مایکروسافت در مورد چند آسیب‌پذیری جدید ریموت دسکتاپ ویندوز

مایکروسافت در خرداد ماه هشدار داده بود که سیستم های مبتنی بر ویندوز باید آپدیت شوند تا از حملاتی مشابه با واناکرای به واسطه آسیب پذیری بلوکیپ در امان باشند. اکنون دو وصله جدید برای ...

مایکروسافت در خرداد ماه هشدار داده بود که سیستم های مبتنی بر ویندوز باید آپدیت شوند - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مینودشت استان گلستان - تا از حملاتی مشابه با واناکرای به واسطه آسیب پذیری بلوکیپ در امان باشند. اکنون دو وصله - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مینودشت استان گلستان - جدید برای دو آسیب پذیری خطرناک مشابه و مرتبط با سرویس ریموت دسکتاپ منتشر شده که کاربران باید هر چه زودتر آنها را نصب کنند. در کنار این دو آسیب پذیری جدید 5 آسیب پذیری کم خطر تر اما مشابه دیگر هم یافت شده اند.

دو آسیب پذیری مهم جدید (با کد های CVE-2019-1181 و CVE-2019-1182) مشابه با حفره امنیتی بلوکیپ هستند که در ماه مه سال جاری وصله های مرتبط با آن توسط مایکروسافت ارائه شده بود. هکر های می توانند با سوء استفاده - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مینودشت استان گلستان - از بلوکیپ و نیز آسیب - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مینودشت استان گلستان - پذیری های جدید - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مینودشت استان گلستان - حملات مبتنی بر کرم ها را ترتیب دهند که بدون نیاز به دخالت کاربر امکان انتقال بین میلیون ها کامپیوتر را دارند. البته - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مینودشت استان گلستان - بر خلاف بلوکیپ، دو مورد اخیر توانایی سوء استفاده از طریق پروتکل ریموت دسکتاپ (RDP) را ندارند اما در بسته سرویس ریموت دسکتاپ ویندوز (RDS) قرار دارند.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مینودشت استان گلستان

نسخه هایی که در خطر سوء استفاده از این آسیب پذیری ها هستند، ویندوز 7 سرویس پک یک، ویندوز سرور 2008 R2 سرویس پک یک، ویندوز - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مینودشت استان گلستان - سرور 2012، ویندوز 8.1، - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مینودشت استان گلستان - ویندوز سرور 2012 R2 و تمامی نسخه های ویندوز 10 هستند. ویندوزهای XP، سرور - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مینودشت استان گلستان - 2003 - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مینودشت استان گلستان - و سرور 2008 تحت تأثیر این موضوع قرار نمی گیرند.

بلوکیپ اولیه تقریباً 3 ماه قبل شناسایی شده و هنوز حمله ای که با سوء استفاده از آن اتفاق افتاده باشد گزارش نشده است. به گفته یکی از مدیران - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مینودشت استان گلستان - امنیتی مایکروسافت برخی از سیستم ها که احراز هویت در سطح شبکه (NLA) - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مینودشت استان گلستان - در آنها فعال بوده تا حدودی قابلیت جلوگیری از - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مینودشت استان گلستان - فعال شدن حمله مبتنی بر این آسیب پذیری ها را داشته اند. با این حال هکرها با استفاده از گواهینامه های معتبر می توانند سیستم هایی که وصله های امنیتی نصب نکرده اند را از طریق اجرای کد از راه دور آلوده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone