تعمیرات یخچال کنمور در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  4. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16626.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

گزارش ویمو از عملکرد اتومبیل‌های خودران: طی ۹.۸ میلیون کیلومتر و ۱۸ تصادف

ویمو (Waymo) گزارشی از فعالیت اتومبیل‌های خودران این شرکت در شهر «فینیکس» در ایالت آریزونا منتشر کرده است که از طی مسافت ۹.۸ میلیون کیلومتری در بازه تقریباً ۲۰ ماهه حکایت می‌کند. شرکت ویمو در ...

ویمو - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بویین زهرا استان زنجان - (Waymo) گزارشی از فعالیت اتومبیل‌های خودران این شرکت در شهر «فینیکس» در ایالت آریزونا منتشر کرده است که از طی مسافت ۹.۸ میلیون کیلومتری در بازه تقریباً ۲۰ ماهه - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بویین زهرا استان زنجان - حکایت می‌کند.

شرکت ویمو در زمینه توسعه فناوری خودران برای اتومبیل‌ها فعالیت کرده و زیرمجموعه گوگل به شمار می‌رود. ویمو با انتشار گزارشی جدید اعلام کرد اتومبیل‌های این شرکت در مجموع ۶.۱ میلیون مایل (۹.۸ میلیون کیلومتر) در شهر - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بویین زهرا استان زنجان - فینیکس واقع در - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بویین زهرا استان زنجان - ایالت فلوریدا - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بویین زهرا استان زنجان - طی کرده‌اند. از این میزان، تقریباً ۱۰۴ هزار کیلومتر بدون دخالت راننده انسانی طی شده است.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر بویین زهرا استان زنجان

ویمو اضافه می‌کند که از ژانویه ۲۰۱۹ تا سپتامبر ۲۰۲۰ - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بویین زهرا استان زنجان - (بیش از ۲۰ ماه) خودروهای این شرکت ۱۸ مرتبه تصادف کرده‌اند و در ۲۹ موقعیت راننده‌های انسانی به منظور جلوگیری از تصادف احتمالی کنترل خودرو را در دست گرفته‌اند. خودروهای این شرکت ۱۶ مرتبه توسط رانندگان دیگر از پشت مورد اصابت قرار گرفته‌اند که ۸ مورد از آن‌ها به خاطر توقف کامل و یا کاهش سرعت تدریجی اتومبیل‌های این شرکت به خاطر ترافیک بوده است.

۵ تصادف از پشت نیز به خاطر کاهش سرعت تدریجی برای دور زدن رخ داده است. ویمو می‌گوید خودروی این شرکت فقط در ۱ تصادف مقصر بوده که در طی آن یکی از رانندگان با تغییر مسیر ناگهانی در لاین - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بویین زهرا استان زنجان - اتومبیل این شرکت قرار گرفته و سپس به شدت ترمز کرده است.

اتومبیل‌های ویمو در ۳ مورد حین پارک توسط دوچرخه یا عابر پیاده مورد اصابت قرار گرفته‌اند. در ۲ مورد - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بویین زهرا استان زنجان - رانندگان حین حرکت با دنده عقب با اتومبیل‌های این شرکت که پارک شده بودند و یا در حال حرکت زیر سرعت مجاز بوده‌اند تصادف - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بویین زهرا استان زنجان - کرده‌اند. ۱ تصادف شاخ به شاخ نیز حین شب رخ داده که به خاطر حرکت خودروی مقابل در مسیر اشتباه بوده - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بویین زهرا استان زنجان - است.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر بویین زهرا استان زنجان

ویمو می‌گوید در هیچ کدام از تصادف‌های یاد شده به کسی آسیب جدی وارد نشده است و در تقریباً همه موارد رانندگان - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بویین زهرا استان زنجان - دیگر مقصر بوده‌اند.

ویمو اضافه می‌کند از آنجایی که خودروهای این شرکت در حال تردد در مسیرهای عمومی هستند انتشار چنین گزارشی را لازم می‌دانسته است. ویمو امیدوار است که سیاست گذاران با استفاده از داده‌های این شرکت سطح آگاهی عمومی در مورد اتومبیل‌های خودران را افزایش داده و اعتماد عمومی به خودروهای خودران را ارتقا دهند.

نظرسنجی‌های انجام شده نشان می‌دهند که بسیاری از مردم ایالات متحده به خودروهای خودران اعتماد ندارند. ۸ اکتبر (۱۷ مهر) ویمو سرویس تاکسی بدون راننده را به صورت عمومی در شهر فینیکس راه اندازی کرد و پیش از گسترش آن به شهرهای دیگر به اعتماد عمومی نیاز دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اشااونی نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
روستای قشلاق امین آباد بویین زهرا اعزام نیرو دارید.
پاسخ: بله در روستای قشلاق امین آباد شهر بویین زهرا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر حنانه نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام و عرض ادب خوب هستید؟ پیروزی بویین زهرا تعمیر دارید
پاسخ: بله در پیروزی شهر بویین زهرا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone