🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  2. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
  4. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  5. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21956.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

اسکنر لیدار آیپد پرو جدید چه قابلیت‌هایی دارد؟

اپل دیروز به صورت کاملا غافلگیرانه محصولات متنوعی را معرفی کرد. یکی از گجت‌هایی که دیروز معرف شد، آیپد پرو جدید با سیستم دوربین ۲ گانه بود. البته این تبلت گران‌قیمت، یک اسکنر لیدار نیز ...

اپل دیروز به صورت کاملا غافلگیرانه محصولات متنوعی را معرفی کرد. یکی از - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سیاهکل استان گیلان - گجت‌هایی که - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سیاهکل استان گیلان - دیروز معرف شد، آیپد پرو جدید - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سیاهکل استان گیلان - با سیستم - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سیاهکل استان گیلان - دوربین ۲ گانه بود. البته این تبلت گران‌قیمت، یک اسکنر لیدار نیز دارد که تکنولوژی واقعیت افزوده موبایل را تکانی اساس خواهد داد.

اپل برای نشان دادن توانایی‌هایی اسکنر لیدار (LiDAR) از بازی «هات لاوا» (Hot Lava) استفاده کرده است. این بازی در کودکی بسیاری از ما نیز جای داشته و سعی می‌کردیم بدون برخورد با زمین (مواد مذاب) از روی یک مبل، به روی مبل دیگری بپریم. بازی هات لاوا پیش از این نیز در اپل آرکید در دسترس بود، - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سیاهکل استان گیلان - ولی اپل با بروزرسانی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سیاهکل استان گیلان - جدید، قابلیت واقعیت افزوده را به آن اضافه می‌کند.

این اپ به کمک اسکنر لیدار آیپد پرو جدید، محیط خانه را اسکن کرده و با قرار دادن اسباب خانه و لاوای مصنوعی میان آن‌ها، از شما می‌خواهد که کاراکتر بازی را بدون انداختن در مواد مذاب داغ، هدایت کنید. این البته تنها بخش سرگرمی قضیه است و مسلما کسی آیپد پرو - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سیاهکل استان گیلان - را تنها به منظور بازی، خریداری - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سیاهکل استان گیلان - نمی‌کند. به همین دلیل اپل برنامه Shapr3D را به اندک خبرنگارانی که برای این مراسم دعوت کرده بود، نشان داد.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سیاهکل استان گیلان

این اپ به کمک اسکنر لیدار، - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سیاهکل استان گیلان - فضای یک اتاق را اسکن می‌کند و آن را داخل برنامه در اختیار کاربر می‌گذارد. سپس کاربر با یک محیط واقعیت افزوده از اتاقی سر و کار - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سیاهکل استان گیلان - دارد که می‌تواند آن را به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سیاهکل استان گیلان - دلخواه خود تغییر داده یا اجسام جدیدی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سیاهکل استان گیلان - در آن قرار دهد. برای درک بهتر قضیه کافیست تصور کنید به شما یک اتاق خالی داده‌اند و باید آن را بازسازی و دکوراسیون کنید؛ محدودیت، خلاقیت شماست.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سیاهکل استان گیلان

برنامه دیگری که اپل برای به رخ کشیدن توانایی اسکنر لیدار استفاده کرده، «Complete Anatomy» نام دارد. کاربر - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سیاهکل استان گیلان - به کمک این اپ می‌تواند برای مثال گستره حرکتی بازوی یک شخص را به طور کامل اندازه‌گیری کند. در برنامه‌ای دیگر، اپل از اپ معروف «IKEA Place» استفاده می‌کند. این برنامه جزو اولین اپلیکیشن‌هایی بود که از ARkit اپل برای چیدمان داخل خانه بهره برده است. این جا هم اپل به کمک اسکنر لیدار و - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سیاهکل استان گیلان - تکنولوژی واقعیت افزوده، به کاربر پیشنهاد وسایل مختلف را برای دکوراسیون خانه می‌دهد.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سیاهکل استان گیلان

اپل می‌گوید تمامی ویژگی‌های فوق اواخر امسال با بروزرسانی اپ‌ها در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. برای یادآوری، آیپد پرو جدید از ماژول - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سیاهکل استان گیلان - دوربین دوگانه به همراه اسکنر لیدار و پردازنده جدید A12Z بایونیک بهره می‌برد و با آپدیت به iPadOS 13.4، - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر سیاهکل استان گیلان - به طور کامل از ماوس و تاچ‌پد نیز پشتیبانی خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone