🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  4. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  5. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36402.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

چرا نباید گوشی موبایل را در زباله انداخت؟

بسیاری از ما گوشی های هوشمندمان را سالانه یا دو سال یک بار با نمونه ای جدیدتر تعویض می کنیم، البته با شرایط اخیر قیمت ها در کشورمان احتمالاً برای سال های سال از گوشی ...

بسیاری از ما گوشی های - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - هوشمندمان را سالانه یا دو سال یک بار با نمونه ای جدیدتر تعویض می کنیم، البته با شرایط اخیر قیمت ها در کشورمان احتمالاً برای سال های سال از گوشی هایمان - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - استفاده خواهیم کرد. برخی از ما گوشی های غیر قابل استفاده را به راحتی در سطل زباله انداخته و از دردسرشان - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - راحت می شویم. ولی این - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - راحتی ممکن است به قیمت آتش سوزی خطرناکی تمام شود.

سازمان «Call2Recycle» که در برنامه بازیابی ملی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - آمریکا، اقدام به بازیابی زباله ها می کند گزارشی را منتشر کرده. بر این اساس باتری های لیتیوم-یونی که در گوشی های هوشمند دور انداخته شده وجود دارند، به تنهایی مسئول 65 در صد از آتش سوزی ها در تأسیسات ضایعات در کالیفرنیا در - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - سال 2017 بوده اند.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

موضوع وخیم - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - تر این است که انفجار یک باتری می تواند واکنش های زنجیره ای را به دنبال داشته باشد که به آتش سوزی های مخرب عظیمی منتهی شود و جان انسان های زیادی را - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - به خطر اندازد.

این اتفاقات موجب شده در ایالت - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کالیفرنیا کمپینی به راه بیفتد که از افراد درخواست می کند گوشی های خود را در زباله نینداخته و آنها را برای بازیافت تحویل دهند.

در ویدیوی زیر می توانید ببینید که چطور یک آتش سوزی در مرکز بازیافت «Ecomaine» در شهر پورتلند به سختی کنترل می شود. این حادثه در سال 2017 رخ داده است:

همچنین در ماه مارس سال جاری میلادی انفجار باتری لیتیوم-یونی در مرکزی در نیویورک موجب یک آتش سوزی شد که تا 2 روز - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ادامه یافت. این حادثه موجب بسته شدن 4 خط راه آهن در جزیره لانگ آیلند شد.

این موضوع اهمیت بازیافت باتری ها و نیز خطرات دور انداختن آنها در زباله ها را نشان می دهد. در بسیاری - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - از کشورها کاربران می توانند باتری های خود - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - را به مراکز ویژه تحویل دهند. حتی در آمریکا برخی از فروشگاه ها از جمله «Best Buy» و ... باتری های مستعمل را - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - برای بازیافت تحویل می گیرند.

بر اساس بررسی های دیجیاتو در کشورمان تنها برای برخی از باتری ها از جمله نمونه های مبتنی بر سرب، شرکت های متعدد اقدام - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - به دریافت این قطعات از کاربران به منظور بازیافت می کنند. امید می رود در آینده در - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کشورمان، جمع آوری و بازیافت این قطعات بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زیبا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سایت ***** مایکروفر گرنیه BCM598S18X شما را با نازلترین قیمت و بهترین گارانتی در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone