🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  5. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12177.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

مرورگر کروم به منوی اشتراک گذاری و گزینه گرفتن اسکرین شات از نمایشگر مجهز می‌شود

گوگل در جدیدترین تلاش خود برای بهبود عملکرد مرورگر کروم، در حال توسعه منوی اشتراک گذاری است و ابزار کاربردی اسکرین شات در این منو در دسترس کاربران نسخه وب مرورگر قرار می‌‌گیرد. مرورگر کروم ...

گوگل در جدیدترین تلاش - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نی ریز استان فارس - خود برای بهبود عملکرد مرورگر کروم، در حال توسعه منوی اشتراک گذاری است و ابزار کاربردی اسکرین شات در این منو در دسترس کاربران نسخه وب مرورگر قرار می‌‌گیرد.

مرورگر کروم در حال حاضر دارای یک ابزار برای عکس گرفتن از صفحه نمایش است که در بین ابزارهای توسعه‌دهندگان مرورگر پنهان شده است. اکنون طبق اعلام یکی از کاربران شبکه اجتماعی ردیت، گوگل قصد دارد این ابزار کاربردی را به منوی اشتراک‌ در حال توسعه خود اضافه کند که با این وجود دسترسی به آن برای کاربران بسیار راحت‌‌تر می‌شود.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نی ریز استان فارس

در توضیحات گوگل آمده است:

این - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نی ریز استان فارس - تغییر جدید با ایجاد منوی اشتراک - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نی ریز استان فارس - ‌گذاری آغاز می‌شود که گزینه‌های مختلف اشتراک‌گذاری که در حال حاضر در منوهای مختلف پراکنده شده‌اند را متمرکز می‌کند.

علاوه بر این، در ادامه توضیحات گوگل آمده است که - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نی ریز استان فارس - همچنین مواردی مانند «Copy Link» و «Copy - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نی ریز استان فارس - Link to Text» به همراه مواردی مربوط به تصاویر به این منو اضافه خواهد شد.

همانطور که در تصاویر ارائه شده مشاهده می‌کنید، منوی به روز شده «به اشتراک گذاری» - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نی ریز استان فارس - در نسخه دسکتاپ گوگل - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نی ریز استان فارس - کروم دارای چندین گزینه اشتراک گذاری بیشتر از چیزی که تاکنون مشاهده - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نی ریز استان فارس - کرده‌ایم، خواهد بود. علاوه بر چهار گزینه ذکر شده در بالا، همچنین گزینه‌های «اسکرین شات از نمایشگر»، «ارسال به - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نی ریز استان فارس - سایر دستگاه‌ها» و زیر منوی «Share link to» با گزینه‌های اشتراک‌گذاری دیگری مانند «ارسال به ایمیل» یا «ارسال به فیسبوک» در - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نی ریز استان فارس - این منو وجود خواهند داشت. همچنین به نظر می‎‌رسد آیکون منوی اشتراک نیز به روز - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نی ریز استان فارس - می‌شود و اکنون به جای علامت «مثبت» آیکون هواپیمای کاغذی را نشان می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نی ریز استان فارس

ابزار اسکرین شات از صفحه نمایش مرورگر کروم به کاربران این امکان را می‌دهد که فقط یک قسمت خاص یا تمام موارد مشاهده - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر نی ریز استان فارس - شده در یک صفحه وب را ضبط کنند. همچنین گوگل ممکن است ابزارهایی برای ویرایش تصاویر گرفته شده از صفحه نمایش را در اختیار کاربران خود قرار دهد. در حال حاضر مشخص نیست که ابزار جدید عکس گرفتن از صفحه‌نمایش گوگل کروم از چه زمانی در دسترس کاربران قرار بگیرد اما به نظر می‌رسد به زودی اخبار جدیدی از آن منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone