تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  2. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20401.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

فروش ابزارهای نظارت بر کارکنان در دوران کرونا تقریبا ۲ برابر شده است

با رونق گرفتن دورکاری در بحران کرونا مدیران برخی شرکت‌ها تلاش خود برای نظارت بر کارکنان را دو چندان کرده‌اند. بر اساس یک مطالعه پس از تعطیلی بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها و دور کار ...

با رونق گرفتن دورکاری در بحران کرونا مدیران برخی شرکت‌ها تلاش خود برای نظارت بر کارکنان را دو چندان کرده‌اند.

بر اساس یک مطالعه پس از تعطیلی بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بندر انزلی استان گیلان - و دور کار شدن کارکنان آنها تقاضا برای - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بندر انزلی استان گیلان - خرید نرم افزارهای نظارتی به مراتب بیشتر شده است. ظاهرا مدیران بسیار زود دست به کار شده و از ابتدای مارس (یازده اسفند) خرید ابزارهای نظارت بر کارکنان را شروع کرده‌اند چرا که در این ماه میزان فروش این ابزارها نسبت به دوران پیش از کرونا ۸۷ درصد رشد داشته است. در ماه می یا اردیبهشت نیز این میزان - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بندر انزلی استان گیلان - شاهد رشد ۷۱ درصدی بوده است.

این مطالعه بر پایه ۲۰۰ عبارت کلیدی مربوط به نرم افزارهای نظارت بر کارکنان و تغییر میزان جستجوی آنها در دوران قبل و بعد از کرونا صورت گرفته است. بر این اساس جستجوی جملاتی نظیر «ابزارهای نظارتی کار در خانه» و «چگونه بر کارکنان در خانه نظارت کنیم» اوج گرفته و طبیعتا کسی جز مدیران رو روسای شرکت‌ها به دنبال نتایج آنها نیست.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بندر انزلی استان گیلان

ابزارهایی از این دست به محاسبه ساعت روشن بودن سیستم محدود نشده و می‌توانند تمام کارهایی را یک فرد در کامپیوتر انجام داده، در اختیار مدیر کمپانی قرار دهد. حتی برخی دیگر از آنها امکان کنترل سیستم از راه دو را در - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بندر انزلی استان گیلان - اختیار مدیران قرار می‌دهند و زمانی که کارمند کاری غیر از آنچه که باید را انجام دهد، به مدیر هشدار می‌دهند. سیستم دیگری نظیر «Enaible» هم با استفاده از هوش مصنوعی به کارکنان امتیاز می‌دهد اما مشخص نیست تا چه اندازه این نمرات دقیق خواهند بود.

پنهان ماندن این ابزارها - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بندر انزلی استان گیلان - در سیستم کاربر هم مساله نگران کننده دیگری است. برای مثال NetVizor را در نظر بگیرید که با شعار فعالیت کاملا پنهانی و خارج از دید کاربر فروخته می‌شود اما چه تضمینی وجود دارد که مدیران پس از پایان بحران کرونا و بازگشت کارکنان به سرکار این نرم افزارهای مخفی را غیر فعال کنند؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone