تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  2. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43505.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی نوت 8 در زودترین حالت، طی ماه سپتامبر روانه بازار می شود

بنابر گزارش های تازه، سامسونگ قصد دارد اسمارت فون پرچمدار بعدی خود، یعنی گلکسی نوت 8 را در تاریخ 23 آگوست (1 شهریورماه) و درست یک هفته پیش از آغاز نمایشگاه IFA 2017 معرفی کند. ...

بنابر گزارش های تازه، سامسونگ قصد دارد اسمارت فون پرچمدار بعدی خود، یعنی گلکسی نوت 8 را در تاریخ 23 آگوست (1 شهریورماه) و درست یک هفته پیش از آغاز نمایشگاه IFA 2017 معرفی کند. اما - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - معرفی یک - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - فبلت، لزوماً به معنای آغاز فروش آن نیست و گاهی از اوقات، طرفداران باید حداقل چند هفته منتظر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - باقی بمانند تا بتوانند سفارش های خود را ثبت کنند.

منابع تایوانی مدعی شده اند که سامسونگ در زودترین حالت، برای عرضه گلکسی نوت 8 در ماه سپتامبر برنامه ریزی کرده است. رسانه های کره ای هم مدعی شده اند که سامسونگ در واقع به خاطر فروش ضعیف و کمتر از انتظار گلکسی اس 8، مجبور به عرضه زودهنگام پرچمدار سری نوت نسبت به برنامه ریزی های پیشین شده است.

فاکتور دیگری که می تواند - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بر عرضه زودهنگام نوت 8 تاثیرگذار باشد، عرضه احتمالی آیفون 8 اپل در ماه نوامبر است. در هر صورت، کمپانی کره ای به وقت کافی برای برطرف سازی تمام - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - مشکلات عضو قبلی خانواده نوت دسترسی داشته است. منابع می گویند که - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - عرضه گلکسی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - نوت 7 فن ادیشن در کره جنوبی هم نوعی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - آزمایش بوده تا سامسونگ قادر به با بررسی واکنش مردم به یک موبایل دیگر از سری نوت باشد.

ظاهراً این آزمایش با موفقیت انجام شده و تقریباً تمام 400 هزار واحد گلکسی نوت فن - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ادیشن به محض عرضه به بازار، فروش رفتند. در حالی که اندکی بیشتر از یک ماه تا رونمایی نوت 8 باقی مانده، سامسونگ انتظار دارد که حداقل 10 الی 15 میلیون واحد از این فبلت پرچمدار را به فروش برساند؛ همان رقمی که سال پیش برای موبایل ناکام نوت 7 پیش بینی شده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone