تعمیرات یخچال سینجر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  4. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43489.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

گوگل از اتهام ۱.۳ میلیارد دلاری فرانسوی ها تبرئه شد

اوایل سال جاری میلادی بود که گوگل توسط دادگاهی در فرانسه متهم به ۱.۳ میلیارد دلار فرار مالیاتی شده بود، اما بالاخره فرجام خواهی های کمپانی آمریکایی نتیجه داد و حکم جریمه قبلی لغو شد. ...

اوایل سال جاری میلادی بود که گوگل توسط دادگاهی در فرانسه متهم به ۱.۳ میلیارد دلار فرار مالیاتی شده بود، اما بالاخره فرجام خواهی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - های کمپانی آمریکایی نتیجه داد و حکم جریمه قبلی لغو شد.

مقر اروپایی کمپانی گوگل در کشور ایرلند قرار دارد، اما چند کشور مهم این - تعمیرات یخچال سینجر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - قاره ماه هاست که این شرکت را به جرم فرار مالیاتی تحت نظر قرار داده اند. این بررسی های پردامنه و متعدد حتی در ماه می امسال منجر به یورش پلیس فرانسه به دفاتر نمایندگی این شرکت شد.

گوگل پیش از این در دادگاه های انگلیس و ایتالیا محکوم شده بود

فرانسوی ها امیدوار بودند که بتوانند همانند همتایان انگلیسی و ایتالیایی خود خود مچ گوگل را در زمینه فرار - تعمیرات یخچال سینجر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مالیاتی بگیرند. در سال گذشته دادگاهی در انگلیس غول جستجوی دنیا را وادار به پرداخت جریمه ای ۱۸۵ میلیون دلاری به جهت فرار مالیاتی در خلال سال های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸ کرده بود. ایتالیایی ها نیز امسال - تعمیرات یخچال سینجر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - توانستند ۳۳۴ میلیون دلار از درآمدهای گوگل در کشور خود را به خزانه دولتی باز گردانند.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقیشکایت وزارت اقتصاد فرانسه از گوگل نیز مشابهت زیادی با دادخواست انگلیسی ها داشت و اتهام فرار مالیاتی ۱.۳ میلیارد دلاری این شرکت را در خلال سال های - تعمیرات یخچال سینجر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ مطرح ساخته بود. با این حال قاضی فرانسوی این پرونده اتهام گوگل مبنی بر سو استفاده از حفره - تعمیرات یخچال سینجر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - های قانونی و انتقال درآمدهای خود به دفتر مرکزی اش در - تعمیرات یخچال سینجر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ایرلند برای فرار از نرخ های پایین مالیات در این کشور را وارد ندانست.

البته این تنها پرونده حقوقی بزرگ در - تعمیرات یخچال سینجر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - جریان گوگل در قاره سبز نیست. این شرکت همین حالا از جانب اتحادیه اروپایی متهم به دستکاری نتایج جستجوی ارائه شده به کاربران برای فروش بیشتر محصولات خود است. اتهامی که می تواند جریمه ای ۲.۷ میلیارد دلاری را برای این شرکت به دنبال داشته باشد.

اروپایی ها همچنین باور دارند که این شرکت با پر کردن سیستم عامل اندروید از اپلیکیشن ها - تعمیرات یخچال سینجر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و سرویس های اختصاصی خود - تعمیرات یخچال سینجر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - عملاً قوانین ضد - تعمیرات یخچال سینجر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - انحصارگرایی را زیر پا گذاشته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone