تعمیرات یخچال سینجر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  2. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  3. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  4. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43490.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

موتورولا تاریخ مراسم رونمایی از موبایل های جدید خود را اعلام کرد

موتورولا برای مراسمی تحت عنوان #hellomotoworld در تاریخ 3 مرداد ماه چندی پیش پوستری منتشر و روز موعود را مشخص کرد اما حالا رسانه ها دعوتنامه های رسمی تر خود را دریافت کرده اند که ...

موتورولا برای مراسمی تحت عنوان #hellomotoworld در تاریخ 3 مرداد ماه چندی پیش پوستری منتشر و روز موعود را مشخص کرد اما حالا - تعمیرات یخچال سینجر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - رسانه ها دعوتنامه های رسمی تر خود را دریافت کرده اند که نشان می دهد 3 مرداد باید حسابی آماده باشیم.

در میانه این دعوتنامه نوشته شده «آماده باشید که انتظاراتتان در هم بشکند» و اطراف این جمله دو موبایل با نمایشگر شکسته و شیشه خورده هایی را می بینیم.

احتمالا چنین تصویری بیانگر آن است که باید در این تاریخ شاهد رونمایی از Moto Z2 Force باشیم - تعمیرات یخچال سینجر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - که در حقیقت راه Moto Z Force Droid Edition را ادامه می دهد؛ موبایلی که تابستان - تعمیرات یخچال سینجر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - سال گذشته معرفی و عرضه شد.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

انتظار می رود Moto Z Force پرچمدار موتورولا در این مراسم بوده و ظاهر و قابلیت های بهتری - تعمیرات یخچال سینجر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - در خود گنجانده باشد و صرفا یک موبایل بزرگ و گران قیمت با نمایشگری مقاوم نباشد.

طی چند وقت اخیر، موتورولا فناوری نمایشگر ShatterShield را شدیدا بهبود بخشیده و چهره و ابعاد آن بسیار - تعمیرات یخچال سینجر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - قابل قبول تر شده است. دیگر یک لایه زمخت پلاستیکی روی نمایشگر - تعمیرات یخچال سینجر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نیست و فاصله بین نمایشگر و محافظ - تعمیرات یخچال سینجر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - هم اصلا غیر عادی جلوه نمی کند.

احتمالا ورژن سال 2017 این فناوری بهتر از قبل هم باشد و شاید روی یکی از موبایل های امسال موتورولا بتوانیم نمونه واقعی از آن را مشاهده کنیم.

گفته شده که این شرکت می خواهد از فرصت استفاده کند و موبایل - تعمیرات یخچال سینجر در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - میان رده Moto X4 را هم به نمایش بگذارد. گرچه در این تصاویر منتشر شده هیچ اشاره ای به هیچکدام نشده.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone