تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  2. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24029.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

این کابل لایتنینگ میتواند کامپیوتر شما را هک کند [تماشا کنید]

حتما می دانید که اتصال فلش درایوهای USB متفرقه به کامپیوتر با چه خطراتی همراه است؛ با این کار در واقع احتمال انتقال برنامه های مخرب به سیستم خود و ایجاد دسترسی هکرها به اطلاعات ...

حتما می دانید که اتصال فلش درایوهای USB متفرقه به کامپیوتر با - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تویسرکان استان همدان - چه خطراتی همراه است؛ با این کار در واقع احتمال انتقال برنامه های مخرب به سیستم خود - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تویسرکان استان همدان - و ایجاد دسترسی هکرها به اطلاعات شخصی تان را بالا می برید. حالا یک محقق امنیتی نشان داده - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تویسرکان استان همدان - که چطور کابل - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تویسرکان استان همدان - های USB و حتی کابل های مشابه به لایتنینگ اپل می توانند کنترل کامپیوتر شما را در دست بگیرند.

طبق گزارش نشریه مادربورد، مایک گروور، از متخصصان امنیتی شاغل در ورایزن موفق شده - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تویسرکان استان همدان - نوعی کابل لایتنینگ اصلاح شده بسازد که میتواند کامپیوترها را هک کند.

مک گروور در مصاحبه با نشریه ورج اعلام کرد این کابل ها ظاهر و کارکردی شبیه به کابل های استاندارد لایتنینگ دارند که به همراه آیفون استفاده می شوند اما نرم افزار و سخت افزار خاصی (از جمله یک اکسس پوینت وایرلس) درون کانکتور USB آنها پنهان کرده است. زمانی که کابل را به کامپیوتر خود متصل می کنید هکر - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تویسرکان استان همدان - میتواند از راه دور به سیستم شما دسترسی پیدا کند و اطلاعات احراز هویت تان را به سرقت ببرد یا حتی اقدام به نصب نرم افزارهای مخرب روی سیستم شما نماید.

البته نمونه های مشابه این کابل که مخترعش آن را O.MG خوانده برای بیش از یک دهه است که در بازار موجودند و توانمندی ها و حملاتی که با کمک آنها اتفاق می افتند نیز ابدا تازگی ندارند.

جالب آنکه سازمان امنیت ملی آمریک ظاهرا کابلی ساخته که - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تویسرکان استان همدان - بسیار شبیه به - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تویسرکان استان همدان - این عمل می کند. این کابل که COTTONMOUTH نام دارد بعد از اتصال به سیستم مورد نظر اقدام به ارسال نرم افزار مخرب به داخل سیستم می کند.

مک گروور علاوه بر این کابل لایتنینگ پیشتر اقدام به ساخت شارژ لپ تاپ USB-C اصلاح شده هم کرده بود که میتوانست کنترل کامپیوتر قربانی را در دست بگیرد. او همچنین یک درایو یو اس بی هم ساخته بود که بعد از اتصال به سیستم مورد نظر و نصب بدافزار روی آن منفجر می شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone