🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  2. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  3. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  5. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31877.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

مشهور شدن راننده تاکسی اینترنتی به خاطر ارائه منویی عجیب به مسافران

به ندرت پیش می آید که یک راننده تاکسی به شهرت دست پیدا کند اما یکی از رانندگان سرویس اینترنتی اوبر به خاطر منوی عجیبش معروف شده است. این راننده آمریکایی که «جورج یور» نام ...

به ندرت پیش می آید - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - که یک راننده تاکسی به شهرت دست پیدا کند اما یکی از رانندگان سرویس اینترنتی اوبر به خاطر منوی عجیبش معروف شده است.

این راننده آمریکایی که «جورج یور» نام دارد، منویی از حالت های مختلف رانندگی را به مسافران پیشنهاد می کند که شامل حالت ساکت، - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - درمانی، ترسناک، استندآپ کمدی و حتی بی ادبانه می شود. هریک از این حالت ها ویژگی ها و شرایط خاص خود را دارند - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - برای مثال یور در حالت ترسناک کاملا سکوت کرده و رفتارهایی مشکوک مثل نگاه های ترسناک در آینه از خود نشان می دهد. در حالت درمانی هم به درد و دل های مسافر گوش کرده و در صورت لزوم به او توصیه هایی می کند.

یور که در سرویس اوبر فعال است، حالت های مختلف رانندگی را روی کاغذ پرینت کرده و آنها را مثل منوی رستوران به مسافرانش می دهد:

به نظرم این کار با مزه است و حتی گاهی اوقات به افراد کمک هم می کند.

شهرت یور مدیون توییت یکی از مسافرانش - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - درباره منوی رانندگی او است که تا حالا بیش از نیم میلیون بار لایک و ۱۱۸ هزار بار بازنشر شده است. پس از این ماجرا جورج یور به اصرار پدرش اکانتی در توییتر ایجاد کرده و با طرفداران! و مسافرانش در ارتباط است. تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر خمینی شهر استان اصفهاناو علاوه بر رانندگی یک تکنسین اورژانس هم هست و عجیب ترین تجربه‌اش - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - حین رانندگی را کمک به سرنشینان یک ماشین واژگون شده در روزی برفی می داند.

جورج با اشاره به نزدیکی بهار از احتمال تغییر منو خبر می دهد. هرچند هنوز تصمیم قطعی درباره آن نگرفته اما ایده های خوب و مفرح زیادی در سر دارد. او همچنین به مسافرها توصیه می کند که روش رانندگی مورد نظرشان را با راننده در میان بگذارند.

در ایران هم برخی رانندگان - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - تاکسی های اینترنتی با اجرای ترانه و قرار دادن دوربین مخفی در ماشین مشهور شده اند.

 

تماشا کنید: تصادف هولناک تسلا مدل S منجر به مرگ راننده شد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone