🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  4. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35582.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

اینستاگرام ارائه تب اکسپلور جدید برای کاربران اپلیکیشن را آغاز کرد

مارک زاکربرگ، مدیر عامل فیسبوک در جریان کنفرانس F8 که ماه گذشته برگزار شد، از اعمال تغییراتی در بخش اکسپلور اینستاگرام خبر داد. به نظر می‌رسد که پس از گذشت حدودا یک ماه، از امروز ...

مارک زاکربرگ، مدیر عامل فیسبوک در جریان کنفرانس F8 که ماه گذشته برگزار شد، از اعمال تغییراتی در بخش اکسپلور اینستاگرام خبر داد. به نظر می‌رسد که پس از گذشت حدودا - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر جویبار استان مازندران - یک ماه، از امروز ارائه این تغییرات به طور تدریجی برای کاربران اپلیکیشن آغاز شده است.

تب اکسپلور جدید اگر چه تغییرات ریز و درشتی به همراه داشته، اما این تغییرات بنیادین نبوده‌ و روی ظاهر کلی این بخش تأثیر زیادی نداشته‌اند. همچنان با - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر جویبار استان مازندران - ورود به اکسپلور، با محیط کاربری تشکیل شده از کاشی‌ها مواجه می‌شوید که محتوای درون آن بسته به - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر جویبار استان مازندران - علایق شما گردآوری شده‌اند.

اما تغییر جدیدی که در همین قسمت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر جویبار استان مازندران - نظرتان را جلب می‌کند، بخش تازه‌ای برای نمایش کانال‌های جدید بسته به موضوعات مختلف است. این بخش را می‌توانید در قسمت بالای تب اکسپلور مشاهده کنید.

کانال‌های مذکور شامل دسته‌هایی مثل ورزش، فیلم و تلویزیون و ... می‌شوند و گزینه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر جویبار استان مازندران - جدید “For You” هم به شما کلکسیونی از پست‌های دیگر کاربران (این بار هم بسته به سلایق و نحوه تعامل‌تان در گذشته) پیشنهاد می‌دهد.

زاکربرگ در جریان F8 ضمن رونمایی از بخش اکسپلور جدید - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر جویبار استان مازندران - اعلام کرد که ویدیو چت دو نفره و گروهی هم در شرف اضافه شدن به - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر جویبار استان مازندران - اینستاگرام هستند. اما تا این لحظه که خبر را می‌خوانید، هنوز خبری از آنها در - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر جویبار استان مازندران - آخرین نسخه اپلیکیشن نیست.

همچنین توجه داشته باشید که بخش اکسپلور جدید هم به صورت تدریجی در حال - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر جویبار استان مازندران - انتشار است و ممکن است تا رسیدنش به حساب کاربری شما لازم باشد که چند روز دیگر منتظر بمانید. آخرین نسخه اینستاگرام را می‌توانید همین حالا از اپ‌استور یا گوگل‌پلی دانلود کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone