🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42454.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

ایسوس ROG GR8 II؛ کوچک ترین کامپیوتر سازگار با هدست Oculus در جهان

کمپانی ایسوس که در زمینه ساخت کامپیوترهای گیمینگ ید طولایی دارد، به تازگی کوچک ترین کامپیوتر سازگار با هدست واقعیت مجازی اکیلس را معرفی کرده که اطلاعات بیشتر در این رابطه را می توانید در ...

کمپانی ایسوس که در زمینه ساخت کامپیوترهای گیمینگ ید طولایی دارد، به تازگی کوچک ترین کامپیوتر سازگار با هدست واقعیت مجازی اکیلس را معرفی کرده که اطلاعات بیشتر در این رابطه را می توانید در بیانیه خبری زیر مطالعه نمایید.

جمهوری گیمرهای ایسوس (ROG) به تازگی نسخه جدید کامپیوتر GR8 II را به همراه کارت گرافیک ASUS GeForce GTX 1060 6GB معرفی کرده است که البته عنوان کوچکترین کامپیوتر آماده سازگار با Oculus شناخته می شود.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

کامپیوتر GR8 II در ابعاد - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - یک کنسول بازی، توان بالایی را برای استفاده از هدست های واقعیت مجازی ارائه می دهد که این امر به لطف استفاده از کارت گرافیک نسخه دسکتاپی GeForce GTX 1060 محقق شده است.

در آزمون های به عمل آمده، GR8 II عملکردی تا 68% بهتر از مدل های مشابه مجهز به کارت گرافیک GTX 960 را ارائه داده و حتی 13% سریع تر از سیستم های مجهز به کارت گرافیک GTX 970 است.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

با کارت گرافیک سفارشی ASUS GeForce GTX 1060 6GB، کامپیوتر جدید ایسوس می تواند بازی Overwatch را در رزولوشن 2K با نرخ 70 فریم در ثانیه و Forza Horizon 3 را - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - نیز با 60 فریم در ثانیه اجرا کند.

پردازنده های نسل هفتم اینتل در نسخه های - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دسکتاپ Core i7، سطح بی سابقه ای از دنیای بازی را ارائه داده و افزون بر آن، تضمینی بر بازی های VR با کیفیت بالا و بدون وقفه است. کامپیوتر GR8 II از نمایشگرهای 4K/UHD با رزولوشن 2160×3840 و تکنولوژی NVIDIA G-SYNC پشتیبانی کرده و بدین ترتیب سرعت فرکانس پنل نمایشگرها - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - را با کارت گرافیک تنظیم می نماید.

کوچک ترین کامپیوتر Oculus Ready - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - به طور رسمی در جهان

نسخه جدید کامپیوتر GR8 II کوچک ترین محصول در جهان است - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - که مشخصه های مورد نیاز برای تجهیزات Oculus Rift را در خود حمل کرده - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - و به طور رسمی نشان Oculus Ready را دریافت کرده است.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

GR8 II تحت آزمون های دقیق قرار گرفته - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - است تا اطمینان حاصل گردد که Firmware، سیستم عامل، ویژگی ها و نرم افزارهای آن با معیارهای Oculus سازگار است. برای این منظور، 17 آزمون و تست عملکرد دقیق بر روی آن انجام گرفته است.

از جمله این آزمون ها، تست استرس 72 ساعته و آزمایش مکرر استفاده پورت های سخت افزاری، برای اطمینان از قابلیت و - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کارایی بالا است. GR8 II دارای طراحی سازگار با VR است و به همین جهت دو پورت HDMI - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - در خروجی آن به خدمت گرفته شده است که یکی از آنها برای هدست واقعیت مجازی و دیگری نیز برای اتصال به  نمایشگر است.

کامپیوتر گیمینگ خنک، رنگارنگ و برنده جوایز متعدد

GR8 - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - II در بین مصرف کنندگان و این صنعت محبوبیت زیادی داشته و موفق به کسب جوایز - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - متعدد از جمله iF Design, Red Dot و Computex شده و توسط - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بسیاری از رسانه های معتبر در سراسر جهان توصیه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شده است.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

ROG GR8 II یک کیس 4 لیتری مدرن است که - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - برای هر محیطی مناسب بوده و از ویژگی Aura Sync RGB LED در 3 بخش کیس نیز برخوردار است. فناوری Aura Sync - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - در این محصول دارای 12 حالت بوده که می تواند با بسیاری از تجهیزات جانبی مجهز - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - به این فناوری مانند ماوس و کیبورد منطبق شود.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

پالت رنگی گسترده LED RGB ها امکان شخصی سازی گسترده ای را بر اساس علاقه و گیم - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - پلی به گیمرها خواهد داد. همچنین GR8 II دارای یک سامانه تهویه اختصاصی است که بخش های اختصاصی برای کارت گرافیک و پردازنده دارد و عملکردی پایدار را برای بازی های طولانی مدت تضمین می نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone