🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32100.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

جزییات احتمالی دوربین‌های هر ۳ مدل هواوی پی 30 مشخص شد

ظاهرا هواوی پی 30 پرو به اولین گوشی این کمپانی با دوربین چهارگانه تبدیل خواهد شد. روز گذشته ریچارد یو، مدیر عامل بخش موبایل های هواوی تصویری را در شبکه اجتماعی وبیو منتشر کرد که ...

ظاهرا هواوی پی 30 پرو به اولین گوشی این کمپانی با دوربین چهارگانه تبدیل خواهد شد.

روز گذشته ریچارد یو، مدیر عامل بخش موبایل های هواوی تصویری را در شبکه اجتماعی وبیو منتشر کرد که حاوی اطلاعاتی در مورد محصولی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین شهر استان اصفهان - است که تصویر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین شهر استان اصفهان - با آن گرفته شده بود. در گوشه این تصویر به نام هواوی پی 30 پرو و دوربین ۴ گانه لایکا اشاره شده است.

در حال حاضر می‌دانیم که در این گوشی باید منتظر سه لنز دوربین - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بوده و البته هنوز مشخص نیست - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین شهر استان اصفهان - که کاربرد دقیق لنز چهارم چیست. پیش‌بینی می‌شود که لنز ذکر شده برای تنظیم میزان زوم یا میدان دید وسیع‌تر مورد استفاده قرار بگیرد.

در همین راستا، کمپانی اسپیگن که به خاطر ساخت کیس - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین شهر استان اصفهان - محافظ شناخته می‌شود، تصاویری را منتشر کرده که جزییات بیشتری را در مورد مدل لایت این گوشی در اختیار ما قرار می‌دهد. همان‌طور که در تصاویر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بالا می‌بینید، حتی مدل ارزان قیمت سری پی 30 از دوربین سه گانه بهره برده و سنسور اثر انگشت آن هم در پشت دستگاه تعبیه شده است.

البته انتظار می‌رود که حسگر اثر انگشت پی 30 - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین شهر استان اصفهان - و پی 30 - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین شهر استان اصفهان - پرو - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین شهر استان اصفهان - در زیر نمایشگر این محصولات قرار بگیرد. جدا از این‌ها، در این تصاویر می‌توان به حضور حفره قطره‌ای شکل دوربین جلوی هواوی پی 30 لایت پی برد.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین شهر استان اصفهان

در ضمن، با توجه به تصویر بالا می‌توان فهمید که جای فلش LED - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین شهر استان اصفهان - در سه مدل مختلف پی 30 متفاوت بوده و ظاهرا تنها مدل پرو این محصول از - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دوربین چهارگانه بهره خواهد برد. در نهایت، باید منتظر پشتیبانی پی 30 از جک ۳.۵ میلی متری هدفون و خروجی USB-C باشیم. در ضمن احتمال می‌رود که مد لایت این گوشی از چیپست میان رده کایرین 710 استفاده کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone