🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35711.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

رندرهای با کیفیت به همراه اطلاعاتی از گوشی وان پلاس 6 منتشر شد

در حالی که تنها دو روز دیگر به رونمایی از گوشی هوشنمد وان پلاس 6 باقی مانده، شعبه آلمان سایت آمازون به اشتباه رندرهای با کیفیتی از این پرچمدار به همراه اطلاعاتی از آن و ...

در حالی که تنها دو روز دیگر به رونمایی از گوشی هوشنمد وان پلاس 6 باقی مانده، شعبه آلمان سایت آمازون به اشتباه رندرهای - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کردستان استان کردستان - با کیفیتی از این پرچمدار به همراه اطلاعاتی از آن و نیز قیمت - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کردستان استان کردستان - عرضه را منتشر - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کردستان استان کردستان - کرده است.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کردستان استان کردستان

البته این اطلاعات به سرعت حذف شدند، - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کردستان استان کردستان - ولی با این حال یک وبسایت آلمانی همچنان جزئیاتی از آن به همراه تصاویر جدیدی را در اختیار داشت. بر اساس اطلاعاتی که در آمازون منتشر شد، وان پلاس پلاس 6 در روز اول خرداد - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کردستان استان کردستان - ماه روانه بازار می شود. فراموش نکنیم که پیش از این اعلام شده بود که پرچمدار مورد بحث قرار است - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کردستان استان کردستان - در روز 31 اردیبهشت ماه به تعداد محدودی از مشتریان عرضه شود.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کردستان استان کردستان

قیمت وان پلاس 6 در اروپا 519 یورو - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کردستان استان کردستان - برای نسخه بهره مند از حافظه داخلی 64 گیگابایتی و 569 یورو برای مدل با 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. به عبارتی می توان گفت که احتمالاً قیمت های عرضه در آمریکا معادل با 519 و - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کردستان استان کردستان - 569 دلار خواهد بود. به این ترتیب انتظار می - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کردستان استان کردستان - رود این پرچمدار نسبت به نسل قبلی خود، وان پلاس 5T کمی گران تر باشد. وان پلاس 5T در سال 2017 - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کردستان استان کردستان - با - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کردستان استان کردستان - قیمت پایه 499 دلار روانه بازار شد.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کردستان استان کردستان

بنا بر اطلاعاتی که در سایت آلمان آمازون منتشر شده، وان پلاس 6 در دو رنگ عرضه خواهد شد: مشکی آینه ای و مشکی نیمه شب. با این حال احتمال - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کردستان استان کردستان - می رود یک نسخه سفید رنگ نیز در راه باشد، چرا که پیش از این مدل سفید - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کردستان استان کردستان - رنگی از این گوشی توسط مدیر عامل کمپانی به تعداد محدودی از مخاطبان نشان داده شده بود.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کردستان استان کردستان

همان طور که در - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کردستان استان کردستان - تصاویر جدید نیز مشاهده می کنید، وان پلاس 6 دارای دوربین - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کردستان استان کردستان - اصلی دوگانه به همراه حسگر اثر انگشت خواهد بود و یک بریدگی در بالای نمایشگر آن نیز قرار گرفته است.

بنا بر اطلاعات به دست آمده،  پرچمدار مورد بحث از چیپست اسنپدراگون 845 بهره خواهد برد و نمایشگر در نظر - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کردستان استان کردستان - گرفته شده برای آن اندازه ای 6.3 اینچی با رزولوشن 1080 در 2280 خواهد داشت.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کردستان استان کردستان

به  طور رسمی تأیید شده که وان پلاس 6 قرار است در 26 اردیبهشت ماه در رویدادی در لندن معرفی شود.

می توانید همه آنچه از وان پلاس 6 پیش از رونمایی رسمی می دانیم را در دیجیاتو مطالعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone