🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  2. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  3. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  5. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41632.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

اپل اموجی های جدیدی را برای iOS 11.1 معرفی کرد

اپل  روز گذشته کاراکترهای اموجی جدیدی را معرفی کرد که قرار است در اپدیت iOS 11.1 در اختیار کاربران قرار بگیرد. این مجوعه جدید شامل 56 اموجی است اما این شرکت فعلا حدود 30 عدد از ...

اپل  روز گذشته کاراکترهای اموجی جدیدی را معرفی کرد که قرار است در اپدیت iOS 11.1 در اختیار کاربران قرار بگیرد. این مجوعه جدید شامل 56 اموجی است اما این شرکت فعلا حدود 30 عدد از آنها را معرفی کرده است.

هنوز تاریخ دقیق انتشار نسخه نهایی iOS 11.1 یا macOS - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - و watchOS مشخص نیست اما کاربران می توانند از هفته آینده از این اموجی ها در نسخه بتای iOS 11.1 استفاده کنند.

موبایل های اندرویدی از اموجی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - های زیادی بهره می برند و به نظر می رسد که اپل قصد ندارد در این زمینه از قافله عقب بماند.

در تصاویر پایین تعدادی از این اموجی ها را مشاهده می کنید:

با - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - اضافه شدن زرافه، گورخر، جوجه تیغی، دایناسور و یک حشره حالا باغ وحش اموجی ها اپل حیوانات بیشتری دارد:تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی با فرارسیدن فصل پاییز اپل اموجی های مناسب این فصل شامل دستکش، شال گردن و اورکت را نیز به - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - این مجموعه اضافه کرده است:تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

اموجی های دیگری از جمله غذا، شکلک، قلب های رنگی، - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - جادوگران، اسمایلی و ورزشی نیز در بروزرسانی جدید اضافه خواهند شد: تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

اپل اموجی جالب دیگری را نیز طراحی کرده که در زبان اشاره آمریکایی به معنی «عاشقت هستم» است و کاربران از مدت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ها قبل منتظر اضافه شدن آن بودند:

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone