🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  2. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  3. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  4. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43743.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

شرکت HMD Global تصادفاً پرچمدار نوکیا 8 را تایید کرد

بر اساس گزارشات، کمپانی «HMD Global» صاحب برند نوکیا، به زودی از موبایل پرچمداری تحت عنوان «نوکیا 8» رونمایی خواهد کرد و حالا شرکت مذکور، به صورت تصادفی اخبار قبلی را تایید کرده است. تصویر ...

بر اساس گزارشات، کمپانی «HMD Global» صاحب برند نوکیا، به زودی از موبایل پرچمداری تحت عنوان «نوکیا 8» رونمایی خواهد کرد و حالا شرکت مذکور، به صورت تصادفی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اخبار قبلی را تایید کرده است.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

تصویر فوق که به تازگی در وبسایت چینی HMD قرار گرفته و البته بلافاصله برداشته شد؛ به لطف یکی از کاربران تیزبین موتور جست و جوی Baidu در اینترنت منتشر - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - شده است.

تصویر جدید با تصاویر منتشر شده از سوی ایوان بلس مطابقت دارد

در این تصویر علاوه بر تایید اسم «نوکیا 8»، شاهد طراحی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - یکسانی با آنچه «ایوان بلس» منتشر کرده بود هستیم که علاوه بر افزایش اعتبار بیش از پیش او، مهر - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - تاییدی بر به کارگیری ماژول دوربین دوگانه و استفاده از لنز زایس (تصویر پنل پشتی که بلس منتشر کرده) در پرچمدار جدید نوکیا خواهد بود. البته همان طور که در دیجیاتو خواندید، دیروز تصاویری از یک نسخه تولیدی نوکیا 8 به رنگ طلایی-مسی نیز منتشر شد که فاقد لوگوی زایس در ماژول دوربین خود بوده است.

به هر - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - حال باید منتظر بود و دید که آیا همکاری - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - دوباره زایس و - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - نوکیا، در نخستین پرچمدار شرکت فنلاندی پس از دوران مالکیت مایکروسافت نتیجه خواهد داد و یا باید منتظر لنزهای - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - معروف کارل زایس در محصولات بعدی نوکیا باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهرافروز نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام یه سوال داشتم نمایندگی شما اطراف روستای انجیرک اسلام آباد غرب هم سرویس میده؟
پاسخ: بله در روستای انجیرک شهر اسلام آباد غرب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone