🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  2. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  3. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  4. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  5. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17637.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

پابجی موبایل برای بازگشت به بازار هند قید همکاری با تنسنت را زد

هفته گذشته دولت دهلی نو ۱۱۸ اپ چینی جدید را تحریم کرد که بازی‌های پابجی موبایل لایت و پابجی موبایل Nordic Map را نیز شامل می‌شود. حالا کمپانی پابجی اعلام کرده به دنبال راه‌هایی برای ...

هفته - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر بهشهر استان مازندران - گذشته دولت دهلی نو ۱۱۸ اپ چینی جدید را تحریم - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر بهشهر استان مازندران - کرد که بازی‌های پابجی موبایل لایت و پابجی موبایل Nordic Map را - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر بهشهر استان مازندران - نیز شامل می‌شود. حالا کمپانی پابجی اعلام کرده به دنبال راه‌هایی برای بازگشت به بازار هند است.

این کمپانی که کره‌ای است، به علت انتشار بازی خود توسط شرکت چینی «تنسنت» در لیست دولت هند قرار گرفته. امروز «PUBG Corporation» در بیانیه‌ای اعلام کرده که دیگر برای انتشار بازی‌های سری پابجی موبایل در هند از تنسنت استفاده نمی‌کند. طبق گزارش‌ها، پیش از ممنوعیت استفاده از پابجی در هند، این بازی بیش از ۴۰ میلیون کاربر فعال ماهانه داشته است.

در بیانیه نوشته شده:

«در ادامه PUBG Corporation تمام مسئولیت‌های انتشار بازی در کشور هند را برعهده خواهد کرد. این شرکت با جستجوی راه‌هایی برای ارائه بازی پابجی در هند در آینده نزدیک، متعهد به انجام این کار - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر بهشهر استان مازندران - با حفظ یک محیط بومی و سالم برای طرفداران آن خواهد بود.»

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر بهشهر استان مازندران

از ماه ژوئن، دولت دهلی نو استفاده از ۱۷۷ اپلیکیشن چینی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر بهشهر استان مازندران - را ممنوع کرده است. وزارت الکترونیکی و فناوری اطلاعات هند چنین اقدامی را به نفع حاکمیت و یکپارچگی هند، دفاع از هند و امنیت کشور اعلام کرده است. مقامات نگرانی‌هایی درباره نحوه جمع آوری و استفاده از اطلاعات کاربران داشتند.

علاوه بر هند، دولت ایالات متحده آمریکا نیز ممنوعیت استفاده از اپلیکیشن‌های چینی را مدنظر قرار داده است. رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ به مالک پلتفرم اشتراک ویدیو تیک تاک، ByteDance دستور داده که کسب و کار خود در این کشور را به یک کمپانی آمریکایی واگذار کند و همچنین هرگونه ارتباط مالی با مالک وی‌چت را نیز ممنوع کرده است.

دستور ترامپ احتمالا در دادگاه به چالش کشیده می‌شود. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که تنسنت در چندین کمپانی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر بهشهر استان مازندران - آمریکایی مانند کمپانی مادر اسنپ‌چت، «Riot Games» و اپیک گیمز سرمایه‌گذاری کرده و همچنین بازی پابجی را در این کشور منتشر کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone