🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17633.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

موتورولا ریزر 5G رونمایی شد؛ اسنپدراگون 765G و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی

موتورولا از مدل جدید گوشی تاشو ریزر (RAZR) با لولای بهتر، چیپست قوی‌تر و دوربین باکیفیت‌تر رونمایی کرد. این محصول پاییز سال جاری با قیمت ۱۴۰۰ دلار روانه بازار می‌شود. ریزر جدید (یا ریزر 5G) ...

موتورولا از مدل جدید گوشی تاشو - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ماسال استان گیلان - ریزر (RAZR) با لولای بهتر، چیپست قوی‌تر و دوربین - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ماسال استان گیلان - باکیفیت‌تر رونمایی کرد. این محصول پاییز سال جاری با قیمت ۱۴۰۰ دلار روانه بازار می‌شود.

ریزر جدید (یا ریزر - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ماسال استان گیلان - 5G) از لحاظ ظاهری تفاوت چشمگیری نسبت به مدل سال قبل نکرده، اما حالا لبه پایینی یا همان - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ماسال استان گیلان - چانه کمی باریک‌تر شده و گوشه‌ها خمیده‌تر شده‌اند. موتورولا سنسور - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ماسال استان گیلان - اثر انگشت را به پنل پشت و درون - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ماسال استان گیلان - لوگوی M انتقال داده که به کوچک شدن لبه پایینی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ماسال استان گیلان - دستگاه منتهی شده است.

یکی از بزرگ‌ترین نقاط ضعف مدل سال قبل لولای پر سر و صدای آن بود. موتورولا می‌گوید چندین «تغییر مکانیکی کوچک» در مکانیزم لولا مدل امسال اعمال کرده تا از کارکرد روان آن اطمینان - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ماسال استان گیلان - حاصل شود. البته مکانیزم تغییر اساسی نکرده، اما به گفته سازنده حالا کم صداتر شده و در مجموع می‌توان تا ۲۰۰ - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ماسال استان گیلان - هزار مرتبه آن را باز و بسته کرد.

ریزر جدید از - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ماسال استان گیلان - نمایشگر ۶.۲ اینچی اصلی با رزولوشن ۸۷۶ در ۲۱۴۲ پیکسل و نمایشگر ۲.۷ اینچی بیرونی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ماسال استان گیلان - برخوردار است. یکی از ویژگی‌های جالب توجه نمایشگر دوم این است که بوسیله آن می‌توان با تمام اپ‌های نصب - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ماسال استان گیلان - شده روی گوشی از جمله توییتر، اسپاتیفای، جیمیل و غیره کار کرد و پس از باز کردن گوشی ادامه کار را انجام داد.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ماسال استان گیلان

ریزر جدید از لحاظ سخت افزاری نیز دچار چندین تغییر بزرگ شده است. این مدل به چیپست ۷ نانومتری کوالکام اسنپدراگون 765G مجهز شده و میزان رم نیز از ۶ گیگابایت مدل سال قبل به ۸ گیگابایت افزایش پیدا کرده و ۲۵۶ گیگابایت نیز - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ماسال استان گیلان - حافظه داخلی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. ظرفیت باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعتی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ماسال استان گیلان - است و از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

دوربین ریزر جدید نیز پیشرفت قابل توجهی کرده است. مدل سال قبل دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی داشت، اما مدل جدید به سنسور ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شده است. بریدگی بالای نمایشگر - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ماسال استان گیلان - نیز از دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی پذیرایی می‌کند.

موتورولا ریزر جدید با قیمت ۱۳۹۹.۹۹ دلار از پاییز سال جاری میلادی به - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر ماسال استان گیلان - بازار عرضه می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ایرانبانو نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام حالتون خوبه؟ سایت ***** لباسشویی تکنوگاز WD814-12 شما را با ارزانترین قیمت و بهترین کیفیت در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone