🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آوج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آوج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  4. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17630.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

لایک کردن ویدیو مستهجن و پست های سیاسی در توییتر کار دست سفیر چین داد

روز سه شنبه این هفته اکانت توییتری سفیر چین در انگلستان یک ویدیوی مستهجن و البته چند پست سیاسی را لایک کرد و حالا مقامات این کشور از توییتر درخواست کرده اند احتمال «حمله» به ...

روز سه شنبه این هفته اکانت توییتری سفیر چین در انگلستان یک ویدیوی مستهجن و البته چند پست سیاسی را لایک کرد و حالا مقامات این کشور از توییتر درخواست کرده اند احتمال «حمله» به حساب کاربری سفیرش را بررسی نماید.

صبح روز سه شنبه نیز کاربران توییتر متوجه شدند که حساب کاربری سفیر چین ویدیویی مستهجن و دو پست سیاسی در رابطه رفتار ناشایست چین با مسلمانان اویغور را لایک کرده است. یکی از این پست ها تصاویر هوایی ثبت شده از کمپ اویغورها در سین کیانگ را نشان می داد؛ - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آوج استان زنجان - در این ویدیو جمعیت عظیمی از زندانیان به تصویر کشیده شده بودند و در حالی که چشم هایشان بسته شده بود روی زمین زانو زده بودند و بسیاری - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آوج استان زنجان - از آنها به زور سوار قطار می شدند.

در پست سیاسی دوم نیز انتقاداتی در رابطه با رفتار چین با معترضان هنگ کنگی و نفوذ آن بر مناطقی از جمله مغولستان مطرح شده بود.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آوج استان زنجان

لیو ژیائومینگ سفیر چین در انگلستان بلافاصله بعد از جنجالی که در این رابطه به راه افتاد لایک های خود از این پست ها را برداشت و بیانیه یکی از سخنگویان سفارت چین در لندن را ریتوییت کرد که در آن آمده بود:

اخیرا برخی عوامل ضد چین حملات شرورانه ای را علیه اکانت توییتری سفیر Liu Xiamong آغاز کرده اند و با استفاده از روش های نفرت انگیز مردم را فریب داده اند. سفارت چین قویا این رفتارهای زشت را محکوم می کند.

سفارت این مساله را به توییتر اطلاع داده است و درخواست کرده که بررسی های کاملی روی این موضوع - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آوج استان زنجان - انجام شود و مدیریت این اتفاق به شکل جدی در دستور کارشان قرار بگیرد. سفارت حق اقدامات بیشتر را برای خود محفوظ می داند و امیدوار است که مردم این خبرها را باور نکنند و در جهت انتشار شایعات برنیایند.

در حالی که به نظر می رسد - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آوج استان زنجان - سخنگوی چین تلاش دارد این اتفاق را حمله هکری علیه سفیر نشان دهد به صورت صریح و - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آوج استان زنجان - روشن این جمله را بر زبان نیاورده است. توییتر نیز از اظهار نظر در این باره خودداری کرده است.

گفتنی است توییتر در کشور چین مسدود است اما بسیاری از شهروندان و سیاستمداران این کشور همچنان در این پلتفرم حضور دارند و با استفاده از شبکه های مجازی خصوصی اقدام به دور زدن فایروال عظیم چین می کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone